wtorek, marzec 09, 2021
Follow Us
sobota, 04 grudzień 2010 14:21

Paczki przyszłością rynku pocztowego

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Paczki przyszłością rynku pocztowego www.sxc.hu

Współpraca z serwisem Allegro, ceny usług w 2011 r. na dotychczasowym samym poziomie i duże rabaty dla e-sklepów – to tylko niektóre pomysły Poczty Polskiej na wzmocnienie swojej pozycji na rynku paczek.

{jumi [*4]}Firma wdraża także system monitoringu przesyłek, dzięki któremu poprawia się bezpieczeństwo obrotu. Firma zainaugurowała kampanię reklamową poświęconą paczkom. W jej centrum jest E-PRZESYŁKA, skrojona dla potrzeb internautów. - To już drugie tak silne uderzenie reklamowe Poczty w tym roku – mówi Tomasz Malczewski, członek zarządu poczty. – Chcemy przedstawić atuty szerokiej oferty usług paczkowych naszej firmy. Kampania będzie realizowana w telewizji, internecie oraz w sieci urzędów pocztowych. Jej głównym celem jest zdobycie klientów robiących zakupy w sieci. Rynek e-commerce rośnie około 20 proc. rocznie. Mamy zamiar zdobyć jak największy udział w tym rynku - podkreśla Malczewski. Poczta Polska w listopadzie weszła ze swoją E-PRZESYŁKĄ do serwisu Allegro. Usługa jest oferowana w ramach tzw. odbioru w punkcie. Obecnie już ponad 1200 placówek pocztowych umożliwia odbiór E-PRZESYŁKI, a do końca roku ich liczba zwiększy się o sto kolejnych.

{jumi [*9]}

 

a