Zwycięski doodle już 12 stycznia, w dniu 22. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" zastąpi na cały dzień oficjalne logo wyszukiwarki Google, dzięki czemu obejrzą go miliony polskich internautów. Głosy można oddawać na stronie internetowej google.pl/doodle4google.
W ramach trzeciej edycji konkursu Doodle 4 Google nadesłano niemal 25 tysięcy zgłoszeń, z których jury wyłoniło 15 finałowych prac. Młodzi artyści, którzy przeszli do ostatniego etapu konkursu pochodzą z najróżniejszych zakątków Polski: od Gdańska po Kolbuszową. Zwycięzca konkursu, oprócz pokazania swojej pracy milionom internautów, otrzyma stypendium na rozwój artystyczny w wysokości 15 000 złotych, a jego szkoła grant technologiczny w wysokości 25 000 złotych.
W obradach jury, obok Hanny Wróblewskiej, dyrektor Zachęty Narodowej Galerii Sztuki, wzięli udział: Ania Kuczyńska - jedna z najbardziej znanych polskich projektantek mody, Jerzy Owsiak - naczelny dyrygent WOŚP, Olivier Janiak - wydawca magazynu MaleMEN oraz Brian Kaas – designer, ilustrator i twórca doodli. Wszyscy finaliści otrzymają sprzęt komputerowy, a w ramach współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy ich prace będą licytowane podczas 22. Finału. Dochód uzyskany z aukcji wesprze tegoroczny cel Orkiestry - zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godną opiekę medyczną dla seniorów.
Źródło: http://olsztyn.com.pl.