poniedziałek, lipiec 04, 2022
Follow Us
sobota, 28 maj 2022 10:20

Workshop ALLINTOO w Warszawie Wyróżniony

Napisane przez Grzegorz Micuła
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Zgłosiło się 30 sprzedawców z Europy i Azji oraz 80 kupujących z Polski Zgłosiło się 30 sprzedawców z Europy i Azji oraz 80 kupujących z Polski mat.pras

II Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO, zorganizowany został przez Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) oraz Magazyn „All Inclusive”.

Zgłosiło się 30 sprzedawców z Europy i Azji oraz 80 kupujących z Polski, którzy spotkali się w gościnnych wnętrzach warsawskiego hotelu Regent. Gości powitali Alina Dybaś prezes Turystycznej Organizacji Otwartej oraz Michał Domański naczelny luksusowego magazynu ALL INCLUSIVE i prezes wydającej go spółki Media Sol.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko włoskiej wyspy Elba www.elbapromotion.it znanej m.in.z pobytu więzionego tam cesarza Napoleona oraz wspaniałego klimatu. Ta należąca do Toskanii trzecia co do wielkości włoska wyspa warta jest odwiedzin – przekonywał Alessandro Gentini wiceprezydent Associazione Albegatori Isola d’Elba. Poza ciekawą historią czystym morzem z ładnymi plażami oraz bujną przyrodą i smaczną kuchnią z białymi winami ze starożytnych winnic Elba słynie obecnie z uprawianych tu rozmaitych sportów – wyścigów kolarskich, maratonów, triathlonów, sportów wodnych czy wyścigów samochodowych. Jesienią odbywają się tu Międzynarodowe Targi Aktywności Sportowych i Wellness. W tym roku 27 International Sport Active and Wellness Tourism Trade Fair BTS ELBA 2022 odbędzie się w dniach 7-9 października. 

Na warszawski workshop przyjechała spora grupa hiszpańskich firm turystycznych m. in. z Katalonii: Generalitat Cataluna,  experience.catalunya.com, Costa Brava en.costabrava.org i Lloret de Mar lloretdemar.org, oraz z Wysp Kanaryjskich; hotel Jardin Tecina dysponuje m.in. polem golfowym zaś grupa Landmar Hotels ma dwa wysokiej klasy obiekty na południu Teneryfy. Fuerteventurę www.visitfuerteventura.es reprezentował Florencio Gonzalez z firmy Hiszpania de Luxe, która prezentuje i udostępnia Hiszpanię. Tym razem przedstawiał on jedną z mniej znanych wysp Kanaryjskich – Fuerteventurę a zwłaszcza jej enoturystykę, ciekawą ze względu na sposób uprawy  winorośli na tej wulkanicznej wyspie.                                                                                                                                                                                                                   

Zana hiszpańska firma hotelowa Meliá Hotels International to duża sieć, blisko trzystu hoteli rozsianych po całym świecie, zaś sieć hotelowa Be Live Hotels posiada kilkanaście obiektów w Hiszpanii i na Karaibach. 

Creta Maris Beach Resort w Hersonissos, to przede wszystkim miejsce na rodzinne wakacje. Położony jest 24 km od lotniska w Heraklionie. Hotel, aquapark i sześć restauracji ulokowanych jest na powierzchni: 150 000 m2.  

Ilona Kbejan z Estonian Tourist Boardu www.visitestonia.com   przywiozła przewodnik po polsku po tym niewielkim, ciekawym kraju bałtyckim mało znanym przez polskich turystów.  

Ras al Khaimah zapraszał do odwiedzenia najbardziej północnego emiratu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zaś  Holiday Aviation oferował safari w Tanzanii oraz nadmorski wypoczynek na Zanzibarze.

Izrael - Land of Creation, www.goisrael.com, który niedawno zniósł wszelkie ograniczenia wjazdowe, reprezentowała szefowa przedstawicielstwa turystyki tego kraju w Warszawie Anna Zohar-Żak. 

Jitka Beye Director of Hospitality czeskiej firmy Empirent z Pragi polecała luksusowe obiekty jak Old Royal Post Residence na praskiej  dzielnicy Mala Strana oraz farmę Oblik www.statek-oblik.cz czyli agroturystyka w XVII-wiecznej farmie w Czechach na bardzo wysokim poziomie. 

Na Kaukaz  w krainę górskich ścieżek, majestatycznych ośnieżonych szczytów i historycznej architektury zapraszała Joana Vlbik przedstawicielka gruzińskiego biura podróży „Gruzja z nami wariatami”. To niewielkie, rodzinne biuro turystyczne ma indywidualne podejście do klientów. www.georgiawithcrazies.com   

Była też niemiecka firma ubezpieczeniowa HanseMerkur oferująca tanie ubezpieczenia podróżne  www.hansemerkur.pl oraz aplikacja Incentive App, nowoczesna, intuicyjna do zarządzania wyjazdami grupowymi dowolnego typu i wielkości www.incentiveapp.pl. Wszystko, cały wyjazd zarządzany jest przy pomocy smartfona. 

Kolejny, trzeci workshop ALLINTOO planowany jest w Pradze czeskiej we wrześniu.

a