Wydrukuj tę stronę
piątek, 27 maj 2022 12:09

„Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie“ Wyróżniony

Napisane przez ChWT
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła główną kampanię promocyjną 2022 roku. Działania obejmują 14 kluczowych krajów, z których najliczniej przybywają zagraniczni goście.

W tym Polskę, z której w ub. roku przyjechało ich ponad milion. I mają na celu promocję głównego sezonu turystycznego, zachęcenia do odwiedzenia Chorwacji latem. Kampania planowana jest do końca lipca.

„Działania w ramach kampanii przeprowadzamy na każdym z rynków w najchętniej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz na najpopularniejszych portalach i w prasie. W skład komunikacji marketingowej wchodzą także media społecznościowe, reklama zewnętrzna na bilbordach, panele cyfrowe oraz reklamy w komunikacji miejskiej. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie poprzedzającym główny sezon letni”, powiedział Dyrektor Generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić.

Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych trwających 30 sekund, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków, czyli są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu Gości do Chorwacji. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody i aktywny wypoczynek.

„Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków”, powiedziała Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz

We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours. Swoim kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji w zrównoważonej turystyce.

„Wierzę, że ta kampania dodatkowo zmotywuje Gości, aby wybrali w nadchodzących miesiącach właśnie Chorwację na swoje idealne wakacje. Na potrzeby każdego z rynków przygotowaliśmy specjalnie dostosowaną kampanię promocyjną, która poza już dobrze znaną ofertą dodatkowo podkreśli wszystkie te atuty, które sprawią, że Goście będą mogli doświadczyć autentycznej Chorwacji – od kulinarnych przysmaków po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kultury”, podsumowała Minister Turystyki i Sportu Republiki Chorwacji, Nikolina Brnjac.

Tekst i ilustracja: ChWT

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL