piątek, marzec 29, 2024
Follow Us
środa, 26 maj 2021 12:49

Niemcy: kampanie promocyjne DZT Wyróżniony

Napisane przez DZT
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT: „Według badań European Travel Commision z lutego 2021 r. entuzjaści „city life” to największa grupa na poziomie 33,9 procent Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT: „Według badań European Travel Commision z lutego 2021 r. entuzjaści „city life” to największa grupa na poziomie 33,9 procent DZT

#SeeYouSoon, to trzy kampanie Niemieckiej Centrali Turystyki inspiracją do podróżowania w sezonie letnim.

Wraz ze stopniowym otwieraniem się rynku turystycznego i wydarzeń kulturalnych w niemieckich krajach związkowych oraz złagodzeniem przepisów dotyczących wjazdu, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna trzy kampanie mające na celu prezentację marki Niemiec jako celu podróży. Wszystkie, które zostaną przeprowadzone w 2021 r., mają inspirować potencjalnych turystów do spędzenia urlopu w Niemczech. Pomimo ogromnych strat, turystyka miejska pozostała wiodącym trendem w przyjazdach do Niemiec z Europy, także w czasie pandemii 2020 i wygenerowała 5,2 mln podróży.

Jednocześnie ważnym celem przyjazdów turystycznych stała się przyroda i rekreacja. Rośnie zapotrzebowanie na aktywności na świeżym powietrzu oraz zainteresowanie tematami dotyczącymi zdrowia i dobrego samopoczucia, a także zaangażowanie w zrównoważony rozwój. W badaniu Europejskiej Komisji Podróży (ETC) z lutego 2021 r. główną motywacją do podróżowania dla 66 procent Europejczyków był wypoczynek. Spośród badanych 14,8% interesowało się głównie przyrodą i aktywnością na świeżym powietrzu, 13% kulturą i dziedzictwem kulturowym, 10,2% wellness i relaksem, a 3,9% wycieczkami kulinarnymi.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT: „Według badań European Travel Commision z lutego 2021 r. entuzjaści „city life” to największa grupa na poziomie 33,9 procent, która chce ponownie wyruszyć w podróż w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Jednocześnie, podczas drugiego sezonu wakacyjnego z koronawirusem, ważną rolę odgrywać będą aktywności na świeżym powietrzu. Dzięki kampanii German.Local.Culture. oferujemy szeroki wachlarz informacji na ten temat. Dostawcy usług w Niemczech zapewniają ochronę podróżnym dzięki zastosowaniu licznych środków zapobiegawczych, od bezkontaktowego check-in po dezynfekcję pokoi hotelowych i oczyszczanie powietrza. Dzięki temu możemy z ufnością patrzeć na powrót turystyki przyjazdowej ”.

Kampania German.Local.Culture. związana jest z rosnącą tęsknotą turystów za autentycznością i tradycjami oraz daje wgląd w niemieckie zwyczaje, od rękodzieła po typowe dania lokalne i regionalne. Potencjalni urlopowicze mogą znaleźć informacje dotyczące podróży w czterech różnych obszarach tematycznych: Craft (rękodzieło), Taste (smak), Flair (atmosfera) i Green (zieleń). Mikrostrona www.germany.travel/de/kampagne/german-local-culture/home.html poświęcona tej kampanii służy jako główne źródło inspiracji i informacji. German.Local.Culture. jest realizowana poprzez działania reklamowe, promocję w różnych kanałach social media, reklamę w wyszukiwarkach, influencer marketing oraz współpracę z internetowymi biurami turystycznymi. DZT uzupełnia treści kampanii poprzez współpracę marketingową z partnerami z niemieckiej branży turystycznej. Partnerami kampanii German.Local.Culture. są Biuro Promocji Turystycznej Bremy, Niemiecki Instytut Wina, Stowarzyszenie Romantyczny Ren, Biuro Inwestycji i Promocji Saksonii-Anhalt oraz Stuttgart Marketing.

DZT wykorzystuje też wysoką jakość marki Niemiec, jako celu podróży w zakresie zrównoważonego rozwoju: Niemcy znajdują się w pierwszej piątce na świecie w indeksie SDG UNWTO na rok 2020. Z tematem zrównoważonego rozwoju związana jest kampania DZT Feel Good. Petra Hedorfer: „Na wielu naszych rynkach źródłowych świadomość zrównoważonego rozwoju znacznie wzrosła. Pandemia wzmocniła trend, który obecny był już od dawna. To szansa dla Niemiec jako celu podróży. Usługodawcy od wielu lat dostarczają profesjonalne oferty turystyczne i cały czas je poszerzają. Dzięki kampanii Feel Good prezentujemy certyfikowane oferty na rynkach zagranicznych”. Inspiracje i oferty zebrane na mikrostronie zostały opracowane przez DZT we współpracy z regionalnymi organizacjami marketingowymi i zewnętrznymi ekspertami ds. zrównoważonego rozwoju.

Dzięki kampanii German.Spa.Tradition, DZT promuje ważną motywację do podróżowania, na którą zwrócono uwagę w badaniach ETC: „dobre samopoczucie i relaks”. Niemcy znane są jako destynacja zdrowotna o wysokich standardach jakości i długiej tradycji. Kampania marketingowa German.Spa.Tradition. nawiązując do 200. urodzin Sebastiana Kneippa prezentuje holistyczną filozofię zdrowia, która do dziś stosowana jest w medyczno-terapeutycznych zabiegach oraz w ofertach wellness.

Petra Hedorfer: „Ponad 350 certyfikowanych kurortów uzdrowiskowych i leczniczych ma ogromne znaczenie dla Niemiec jako celu podróży. W okresie poprzedzającym pandemię w 2019 roku Niemcy odnotowały 7,2 miliona noclegów turystów zagranicznych w uzdrowiskach, co odpowiada ośmiu procentom wszystkich noclegów. Jednocześnie w wyniku pandemii wzrosło zainteresowanie wypoczynkiem spa i wypoczynkiem zdrowotnym. Tylko we Włoszech, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Austrii i Holandii istnieje potencjał 39,9 miliona osób zainteresowanych wellness, co potwierdza najnowsze badanie Destination Brand 2020 inspektour (international) GmbH przeprowadzone we współpracy z Deutsches Institut für Tourismusforschung der FH Westküste wśród osób deklarujących zamiar wyjazdu za granicę ”.

Kampanie German.Spa.Tradition oraz Feel Good rozpoczną się odpowiednio w czerwcu i lipcu 2021 roku.

a