sobota, kwiecień 20, 2024
Follow Us
piątek, 24 kwiecień 2020 13:32

Chorwacja: turystyka w czasach zarazy - #CroatiaLongDistanceLove Wyróżniony

Napisane przez Agnieszka Puszczewicz
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową oznaczoną hastagiem #CroatiaLongDistanceLove. Dubrovnik Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową oznaczoną hastagiem #CroatiaLongDistanceLove. Dubrovnik Cezary Rudziński

„Czasami okoliczności, na które nie mamy wpływu, nie pozwalają nam być razem. Czasami musimy pozostawać daleko od ludzi, miejsc i rzeczy, które czynią nas szczęśliwymi i wypełniają serce miłością. Miłość na odległość nigdy nie jest łatwa, ale prawdziwa miłość przetrwa”.

Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową oznaczoną hastagiem #CroatiaLongDistanceLove. Jest ona dedykowana milionom użytkowników mediów społecznościowych na świcie z kluczowym przesłaniem: „Chorwacja jest teraz w Waszym domu!“.
Przekaz skierowany jest do wszystkich tych, którzy już odwiedzili Chorwację, jak i do tych, którzy jeszcze nie zdążyli tego zrobić.

„W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie naszego kraju na turystycznej mapie świata. Poprzez codzienną wzmożoną komunikację na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty.

Całą komunikację połączyliśmy jednym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove jednocześnie zachęcając gości do jeszcze lepszego poznania Chorwacji, tym razem z perspektywy ich własnych domów“, powiedział dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić.

W ramach akcji #CroatiaLongDistanceLove dostępne są atrakcyjne video materiały i fotografie oraz różne ciekawostki. Goście mogą wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji czy popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati. Mogą również zapoznać się z ofertą Chorwacji kontynentalnej, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać intrygujące chorwackie legendy. Dzięki nowej akcji Chorwacja jest teraz dostępna jednym kliknięciem.

„Co prawda wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy jest to doskonały sposób na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będzie to również inspiracja do przyszłych podróży” powiedziała dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

a