poniedziałek, listopad 18, 2019
Follow Us
czwartek, 10 październik 2019 23:18

Sun & Fun Holidays - nowy sezon, nowe logo

Written by Jen/Red
Rate this item
(1 Vote)
We wrześniu czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 We wrześniu czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 mat.pras

Sun & Fun Holidays po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, rozwija się dynamicznie realizując strategię stabilnego wzrostu. 

Unowocześnione logo

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały - a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy. Dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.

- Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta. - mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. - Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce. - dodaje.

LATO 2020 już w sprzedaży

We wrześniu czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 zwiększając program czarterowy o 25%. W okresie przedsprzedaży „First Call”, który potrwa do 15.10.2020, touroperator oferuje sięgające 35% rabaty i atrakcyjny pakiet dodatkowych korzyści m.in.: najniższą na rynku zaliczkę wynoszącą 5% oraz możliwość bezpłatnej, dowolnej i wielokrotnej zmiany rezerwacji.

W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim wiele zaskakujących nowości produktowych. Wkrótce biuro podróży zaprezentuje je swoim agentom.

Od lipca touroperator ma też zupełnie nową i nowocześniejszą stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Wyróżnia ją przejrzysta szata graficzna, jest też w pełni  dostosowana do urządzeń mobilnych.