poniedziałek, styczeń 27, 2020
Follow Us
czwartek, 11 kwiecień 2019 12:39

Kampania promocyjna German Summer Cities

Written by Cezary Rudziński/Mat. Pras.
Rate this item
(0 votes)

Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie.

To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60% podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r. - przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych. Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju.

Niemiecka Centrala Turystyki w swojej globalnej kampanii „German Summer Cities” skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze.

Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach.

Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), komentuje: „Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata”.

Partnerami kampanii „German Summer Cities” są także biura podróży online: Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.

www.germany.travel