niedziela, grudzień 05, 2021
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/kur365/domains/kurier365.pl/public_html/images/24468.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/24468
niedziela, 14 sierpień 2016 00:00

Przyjemne z pożytecznym Wyróżniony

Napisane przez Informacja prasowa
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Linie Air France KLM oferują rozwiązania i udogodnienia dostosowane do potrzeb osób podróżujących służbowo, a także program lojalnościowy dla firm, który pozwala obniżyć wydatki na wyjazdy służbowe nawet o 10 procent.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych na zlecenie Diners Club Polska, wyjazdy służbowe są dziś narzędziem pracy ponad połowy polskich firm z sektora MŚP. Oprócz komfortu – zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu – liczy się dostęp do nowoczesnych technologii: WiFi, gniazdka, ładowarki, chat z fotela do fotela i wiele innych. Drugim czynnikiem są oszczędności.

Podróż służbowa najwyższej klasy

Nowa Klasa Biznes Air France i KLM powstała z myślą o potrzebach osób podróżujących służbowo na trasach dalekiego zasięgu. Pasażerowie znajdą tu automatycznie sterowane, wygodne fotele rozkładające się do poziomu płaskiego łóżka, duży, regulowany stolik oraz miękką, puchową pościel dla maksymalnej wygody podczas snu. Specyficzny kształt fotela zapewnia strefę prywatności pasażera podczas lotu. Do dyspozycji podróżnych jest również standardowe gniazdko elektryczne i port USB, a także osobisty system rozrywki z dużym, dotykowym ekranem.

Saloniki biznesowe dla wymagających

W salonikach biznesowych na lotniskach bazowych w Amsterdamie i Paryżu można zorganizować konferencję prasową czy telekonferencję w jednej z wielu w pełni wyposażonych sal. Poza wygodnymi stanowiskami pracy są leżanki, bezpłatne zabiegi spa w ramach business lounge oraz wiele udogodnień w podróży (np. możliwość ładowania swoich urządzeń i podłączenia się do gniazdek w wielu miejscach na lotnisku, w tym często przy wyjściach do samolotu). Uzupełnieniem jest bogata oferta napojów i ciepłych posiłków. Salonik biznesowy Air France na paryskim lotnisku Charlesa de Gaulle'a oferuje dania kuchni francuskiej stworzone przez Alaina Ducasse'a. W ostatnim rankingu Skytrax francuska linia otrzymała po raz trzeci z rzędu nagrodę w kategorii „Najlepsza na świecie usługa restauracyjna w saloniku Klasy Pierwszej".

{gallery}24468{/gallery}

Biznes musi być online

Na pokładach coraz większej liczby samolotów pasażerowie mogą pozostać online podczas całego lotu dzięki dostępowi do bezprzewodowego internetu. Na przykład podczas lotu Dreamlinerem KLM poza łącznością WiFi podróżni mają dostęp do komunikatora Seat Chat – umożliwiającego rozmowę między pasażerami, którzy siedzą oddaleni od siebie w samolocie. Dla tych, którzy chcą pozostać online po wylądowaniu za granicą, bez konieczności ponoszenia wysokich opłat za internet, stworzono kieszonkowy hotspot WiFi 4G. Bitebird zapewnia stały dostęp do internetu, którego koszty są naliczanie według lokalnych taryf.

Social media

KLM jako pierwsza linia na świecie udostępniła też usługę umożliwiającą komunikację za pośrednictwem Facebooka. KLM Messenger zapewnia dostęp do wszelkich informacji i dokumentów dotyczących lotu, takich jak potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu. Jest też jedną z pierwszych linii lotniczych, która zaoferowała całodobowy serwis social media działający w systemie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem popularnych serwisów społecznościowych, takich jak: Twitter, Facebook i LinkedIn. Pytania poprzez globalny fanpage KLM można przesyłać w 14 językach, uzyskując odpowiedzi w ciągu 40 minut, a pomoc w rozwiązaniu problemu w ciągu 24 godzin. Linia wprowadziła też innowacyjną usługę „Meet & Seat" (dobór współtowarzysza podróży poprzez portale społecznościowe, np. na podstawie wspólnych zainteresowań, prowadzonego biznesu itp).

Science-fiction

Na lotnisku linii KLM Amsterdam-Schiphol można na przykład ekologicznie naładować telefon komórkowy pedałując na specjalnym rowerze czy przejść szybką odprawę skanując oko, dzięki technologii rozpoznawania tęczówki oka, która gwarantuje 100-procentową identyfikację. Poruszanie się po tak dużym obiekcie ułatwia nawigacja dostępna na smartfony, która pasażerom pokazuje błyskawicznie nie tylko drogę do właściwej bramki, lecz także czas potrzebny na pokonanie całej trasy.

Przyjemne z pożytecznym

Jak wynika z badania Diners Club Polska, rynek wyjazdów służbowych wzrośnie w 2016 r. o 5%. Programy lojalnościowo-oszczędnościowe dla firm działają na zasadzie „im więcej podróżujesz, tym więcej oszczędzasz". Jednym z takich rozwiązań jest BlueBiz – program oszczędnościowy dla małych i średnich przedsiębiorstw oferowany m.in. przez Air France, KLM, Alitalia i Delta Air Lines. Do tej pory przystąpiło do niego już ponad 4,2 tys. firm w Polsce. Wystarczy bezpłatna rejestracja, aby firma zaczęła zdobywać punkty Blue Credit na przelotach z Air France i KLM oraz ponad 30 partnerskimi liniami lotniczymi. Idea programu jest prosta: za zakupione bilety lotnicze firma otrzymuje część pieniędzy z powrotem na konto BlueBiz w postaci punktów – zgodnie z zasadą 1 pkt = 1 PLN. Zgromadzone punkty można wymienić na bilety w dowolnej klasie przelotu i inne nagrody (np. podwyższenie klasy podróży czyli tzw „upgrade"). Dzięki temu firma może zarabiać na każdym zakupionym bilecie i dowolnie wydawać zgromadzone „oszczędności" – oczywiście online. Przy zarabianiu na przelotach zasada jest prosta – im droższy bilet i dalsza trasa, tym większa oszczędność.  W ten sposób można obniżyć wydatki na podróże służbowe nawet do 10%. Członkostwo w BlueBiz jest bezpłatne i nie wyklucza uczestnictwa w innych programach – jeśli pasażer korzysta z programu lojalnościowego Flying Blue, MilleMiglia lub SkyMiles może jednocześnie zdobywać również Mile na swoim indywidualnym koncie.

a