„Wprowadzając na rynek ofertę „Love Travel" pragniemy zainspirować młode pary do zaplanowania podróży liniami Air France i KLM. Po pierwsze, latamy do najpiękniejszych i najbardziej romantycznych miejsc na świecie, które można sobie tylko wymarzyć na scenerię ślubu czy tej jedynej, niezapomnianej podróży poślubnej – Mauritius, Tajlandia, Karaiby, Rio de Janeiro, Bali i wiele innych. Po drugie, jesteśmy renomowanym przewoźnikiem oferującym wysoki standard usług i komfortowo wyposażone samoloty. Dodatkowo chcemy się również wyróżnić, oferując szereg bezpłatnych usług związanych z wyjazdem – w prezencie dla nowożeńców, takich jak m.in. limuzyna na lotnisko czy wstęp do poczekalni biznesowej – powiedziała Chloé Marchand, Dyrektor Generalna Air France KLM w Polsce.
Niespodzianki dla zakochanych
Linie Air France KLM inicjują również ciekawe akcje dla zakochanych, jak np. konkurs #LoveMiles, którego sponsorem był program lojalnościowy Flying Blue, gdzie wygrać można było niepowtarzalną podróż poślubną. Zwycięzcy polskiej edycji Milena i Marcin – właśnie wrócili ze swojej wymarzonej wyprawy do Kanady i Meksyku, a po drodze korzystali z licznych udogodnień oferowanych przez Flying Blue, jak np. dodatkowy bagaż i posiłki na pokładzie, czy upgrade klasy przelotu. Aby śledzić kolejne projekty i promocje linii Air France KLM warto zaglądać na strony www.klm.pl i www.airfrance.pl oraz polski fanpage KLM na Facebooku.
Więcej na: www.um24.pl.