Im więcej osób obejrzy klip z ich udziałem – tym więcej Mil zostanie im przyznanych. A im więcej zgromadzonych Mil – tym dalsza i bardziej egzotyczna podróż będzie w ich zasięgu. Maksymalna liczba Mil do zgarnięcia to jeden milion. Sponsorem konkursu jest Flying Blue, program lojalnościowy Air France KLM.
Obraz, w którym wystąpili Milena i Marcin powstał na profesjonalnym planie filmowym z udziałem reżysera i dźwiękowca, a każda scena kończyła się charakterystycznym okrzykiem „cięcie". Gra aktorska była dla nich całkowicie nowym doświadczeniem, lecz oboje zgodnie przyznają, że „świetnie się przy tym bawili!".
– Serdecznie zachęcamy do obejrzenia naszego filmu. Dla Ciebie to tylko minuta, a dla nas szansa na spełnienie marzeń. Poproś też swoich znajomych, bo każde wyświetlenie to kolejne 10 Mil naszej podróży. I koniecznie obejrzyjcie filmik do końca, gdyż tylko takie wyświetlenia się liczą! – mówi Marcin.
Film z udziałem Mileny i Marcina, zwycięzców konkursu „Love Miles":
Wymieniaj Mile na przeloty i dodatkowe wygody
Ten nietypowy konkurs ma na celu zaprezentowanie możliwości programu lojalnościowego Flying Blue. Zebrane Mile podróżni mogą wymieniać na przeloty, ale też na upgrade do Klasy Biznes, wstęp do saloników biznesowych na lotniskach, dodatkowe posiłki tematyczne podczas lotów, wynajem hotelu lub samochodu, czy różnorodne produkty i usługi ze sklepu Flying Blue Store. Wymiana Mil odbywa się zgodnie z zasadami i punktacją programu Flying Blue.
W czasie swojej wymarzonej podróży poślubnej Milena i Marcin będą mieli do wykonania ostatnie zadanie. Za pomocą kamery GoPro sfilmują korzystanie z usług programu Flying Blue: priorytetową odprawę, pierwszeństwo przy wejściu na pokład i komfortową poczekalnię na lotnisku.
Więcej na: www.airfrance.pl oraz www.klm.pl.