sobota, styczeń 29, 2022
Follow Us
wtorek, 10 marzec 2015 11:20

airberlin poszerza ofertę podróży biznesowych Wyróżniony

Napisane przez Informacja prasowa
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
airberlin poszerza ofertę podróży biznesowych http://www.airberlingroup.com

Druga co do wielkości linia lotnicza Niemiec wprowadza nową markę „airberlin business benefits". Jednocześnie airberlin zwiększa komfort pasażerów podróżujących służbowo oraz klientów korporacyjnych i rozwija serwis pokładowy.

„Będziemy stanowić wybór nr 1 pasażera podróżującego służbowo. Naszym celem jest przy tym oferowanie wszystkim firmom dostosowanego do ich potrzeb produktu w wybranym przez nich kanale rezerwacji. Ulepszamy zakres usług i produktów, koncentrując nasze portfolio pod nową marką, którą w najbliższych latach zamierzamy konsekwentnie rozwijać" – powiedział Götz Ahmelmann, Chief Commercial Officer w airberlin.

Pod marką „airberlin business benefits" airberlin będzie w przyszłości oferować trzy różne programy promocyjne dla firm: znany już program dla małych i średnich przedsiębiorstw Business Points, z którego korzysta obecnie ponad 15000 firm i który jest stale rozwijany; Business Pro, nowy produkt dla firm, który umożliwia m.in. bezpłatną zmianę rezerwacji, nawet w taryfie FlyClassic, i który jest skierowany do firm poszukujących lotów według zasady best-buy oraz produkt Business Prime – udoskonalony model płatności ratalnych dla firm, oferujący jeszcze więcej możliwości, jeszcze większą elastyczność i bardziej atrakcyjne ceny lotów. Więcej na: airberlin.com/businessbenefits.

„airberlin jest coraz bardziej popularny wśród podróżujących służbowo a dzięki nowej klasie biznesowej linie pozyskały nowych klientów również w obszarze lotów długodystansowych. Segment biznesowy ma dla airberlin wysokie znaczenie strategiczne i będzie dalej rozbudowywany" – powiedział Stefan Magiera, wiceprezes ds. Global Corporate Sales w airberlin.

airberlin będzie pracować nad nowymi rozwiązaniami technicznymi, by w przyszłości udostępniać klientom korporacyjnym poszerzoną ofertę z jeszcze większą liczbą funkcji, dostępnych online. Równocześnie airberlin będzie dalej ściśle współpracował z z biurami organizującymi wyjazdy firmowe, podróże biznesowe (TMC) oraz dostawcami systemów rezerwacji online.

„Pragniemy dalej rozwijać segment podróży biznesowych poprzez wdrażanie innowacji. Mamy przy tym zamiar także w przyszłości kierować się życzeniami naszych klientów. Atrakcyjne ceny odgrywają tutaj tak samo istotną rolę jak procesy naszych klientów korporacyjnych" – podsumował Magiera.

O airberlin

airberlin jest jednym z czołowych przewoźników w Europie latającym w ciągu roku do 150 docelowych portów lotniczych na świecie. To drugie co do wielkości przedsiębiorstwo transportu lotniczego Niemiec przewiozło w 2014 r. ponad 31,7 mln pasażerów. Dzięki strategicznemu partnerstwu z liniami Etihad Airways, które utrzymują w airberlin udział w wysokości 29,21%, oraz członkostwu w sojuszu linii lotniczych oneworld® airberlin dysponuje globalną siecią połączeń. topbonus – program lojalnościowy airberlin, zrzeszając ponad 3,5 miliona uczestników, jest jednym z wiodących tego typu programów w Europie. Wielokrotnie nagradzany za jakość serwisu przewoźnik oferuje wraz z 20 liniami lotniczymi na całym świecie przeloty pod wspólnym numerem. Flota airberlin należy do najmłodszych i najbardziej wydajnych ekologicznie w Europie. airberlin wraz z pozostałymi liniami wchodzi w skład Etihad Airways Partners, nowej marki, z którą od końca 2014 r. Etihad łączą wspólne przedsięwzięcia.

a