wtorek, kwiecień 23, 2024
Follow Us
czwartek, 15 lipiec 2010 08:42

W Opolu najlepsze hotele

Napisane przez KW / Serwis Informacji Turystycznych PAP
Oceń ten artykuł
(1 głos)

Na początku drugiego półrocza, hotel.info, internetowy serwis rezerwacji, posiadający w ofercie ponad 210.000 hoteli na całym świecie, przeanalizował oceny wystawione przez swoich klientów w kategorii stosunku ceny do jakości usługi. W Polsce niespodzianka. Opole zdobyło od razu pierwsze miejsce, a Łódź opuszcza ranking.

{jumi [*4]}W których dużych miastach hotele oferowały wysoką jakość usług za uzasadnioną cenę, a gdzie wrażenie było mniej pozytywne? Pod uwagę wzięliśmy przede wszystkim wrażenia gości hoteli 3-4 gwiazdkowych. hotel.info porówał również wyniki z dwóch pierwszych kwartałów 2010 roku.

hotel.info-Top 10 Polska - najpopularniejsze miasta pod względem zadowolenia klientów

Aktualna ocena stosunku ceny do jakości usług:

1. Opole 8,28
2. Szczecin 7,74
3. Wrocław 7,72
4. Olsztyn 7,60
5. Kraków 7,57
6. Toruń 7,53
7. Poznań 7,50
8. Gdańsk 7,41
9. Warszawa 7,39
10. Katowice 7,04

Ostatnia ocena stosunku ceny do jakości usług:

1. Toruń 7,87
2. Szczecin 7,85
3. Wrocław 7,73
4. Olsztyn 7,71
5. Łódź 7,52
6. Kraków 7,45
7. Warszawa 7,42
8. Katowice 7,07
9. Poznań 6,95
10. Gdańsk 6,53

Opole, stolica województwa opolskiego, od razu wskoczyło na sam szczyt tabeli. Tutaj stosunek ceny do jakości usług był z perspektywy klientów najbardziej satysfakcjonujący. Toruń spadł na szóste miejsce. Natomiast hotele w Szczecinie, Wrocławiu i Olsztynie utrzymały dotychczasowy poziom stosunku jakości oferowanych usług do ich ceny, zachowując tym samym swoją pozycję. Tymczasem w Łodzi branża hotelarska wydaje się oferować gorszą jakość lub zbyt wysokie ceny, przynajmniej według oceny gości hotel.info. Poprzednio jeszcze na piątym miejscu, to trzecie co do wielkości miasto w Polsce wypadło z rankingu. Na dole tabeli uplasowały się Katowice: pomimo faktu, że miasto to wypadło tylko nieznacznie gorzej niż w poprzednim rankingu, tym razem wystarczyło to na zaledwie dziesiąte miejsce.

Goście hotelowi, którzy zarezerwowali swój nocleg poprzez www.hotel.info, oceniają hotel po zakończeniu pobytu za pomocą systemu punktowego (0 do 10). Poza takimi kryteriami jak jakość pokoju czy uprzejmość personelu można tu ocenić również stosunek ceny do jakości usług.

 
www.hotel.info to bezpłatny serwis rezerwacji miejsc hotelowych dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych. Serwis oferuje możliwość elektronicznej rezerwacji w ponad 210 000 hoteli na całym świecie. W porównaniu z innymi metodami rezerwacji, klienci rezerwujący za pośrednictwem hotel.de mogą liczyć na bardzo korzystne upusty cenowe. Ponadto, hotel.de przedstawia wszystkie dostępne ceny pokoi w hotelu, tak więc klient zawsze może wybrać najkorzystniejszą lub odpowiadającą mu cenę. Wszystkie rezerwacje za pośrednictwem hotel.info przesyłane są od razu, w bezpieczny sposób i bezpośrednio do wybranego hotelu. Jest to możliwe dzięki wyjątkowemu sposobowi integracji hotelowych systemów rezerwacji (tzw. CRS lub PMS) i własnego systemu rezerwacji hotel.de myRES z jednolitym interfejsem użytkownika hotel.info. Bazującą na doświadczeniu pomoc przy wyborze hotelu za pośrednictwem hotel.info zapewniają nie tylko podstawowe informacje, jak cena pokoju czy wyposażenie hotelu, ale także oceny setek tysięcy gości z całego świata. W porównaniu z innymi portalami z ocenami hoteli, klient hotel.info może zaufać stuprocentowo pewnym ocenom hoteli, pochodzącym wyłącznie od klientów dokonujących rezerwacji i nocujących w ostatnim czasie w wybranym hotelu. Gdy użytkownik szukający hotelu zdecyduje się na wybór jednej z ofert, wówczas zgodnie z dewizą hotel.info "Sprawdź i rezerwuj" odpowiedni hotel zaprosi go do bezpośredniej rezerwacji online na atrakcyjnych warunkach. hotel.info - międzynarodowa marka hotel.de AG - została stworzona z myślą o wsparciu ekspansji na rynkach międzynarodowych. W celu pozyskania nowych klientów i hoteli za granicą zostały już otwarte biura handlowe w Wielkiej Brytanii (Londyn), Francji (Paryż), Hiszpanii (Barcelona), we Włoszech (Rzym) i w Chinach (Szanghaj). Przy tym duży udział klientów działających na rynkach międzynarodowych ułatwia firmie wejście na nowe rynki. Celem jest osiągnięcie przez hotel.info na wymienionych rynkach zagranicznych, a następnie sukcesywnie w całej Europie, pozycji wiodącego serwisu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i firm.

{jumi [*6]}

a