Społeczeństwo informatyczne, czyli osoby które „nie mogą żyć" bez dostępu do sieci, to coraz większa grupa ludzi. Można nad tym boleć, albo się z tego cieszyć, ale ... takie są fakty. Trend ten zauważony został przez branżę turystyczną na zachodzie i powstały zorganizowane pod potrzeby tej grupy wakacyjne ośrodki wypoczynkowe SunConnect, będące ofertą dla osób, które podczas urlopu chcą „być w kontakcie", co oznacza, że potrzebują dużo więcej niż tylko bezpłatnego dostępu do internetu.
Po raz pierwszy udało się w tych ośrodkach połączyć słońce i plażę z cyfrową technologią.
Klienci mogą korzystać z witryn przyjaznych użytkownikom i z dostępu do bezprzewodowego internetu. Mogą także rezerwować atrakcje i świadczenia przez smartfon lub tablet, wspierani przez tzw. ConnectScout – sprawnie surfującego w internecie animatora, wprowadzającego w cyfrowy świat atrakcji takich jak: geocaching czy gry na konsolach Xbox. Dla tych, którzy jednak będą chcieli „wyłączyć się" podczas wakacji hotele SunConnect przygotowały udogodnienia i atrakcje zapewniające równie wyjątkowy wypoczynek.
Poza atrakcyjnymi pakietami all inclusive w hotelach SunConnect również nastolatki mają przygotowane specjalne miejsca do gier, restauracje i baseny.
W sezonie lato 2014 SunConnect startuje z dziesięcioma hotelami dostępnymi na wszystkich rynkach w ramach Thomas Cook Group. W Polsce w ofercie Neckermanna będzie można je znaleźć na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach takich jak Turcja, Gran Canaria, Majorka, Cypr, Tunezja i Chorwacja.
{gallery}16203{/gallery}
„Szerokie i szczegółowe badania ankietowe jakie przeprowadziliśmy wśród klientów w ostatnim roku, wykazały rosnącą potrzebę stworzenia wakacji połączonych z tego typu doświadczeniami - powiedziała mediom Harriet Green, CEO Thomas Cook Group plc. - Nowa koncepcja hoteli SunConnect jest ważnym krokiem w stronę oferowania klientom produktów „szytych na miarę". Pokazuje, że słuchamy klientów i zapewniamy im w naszych obiektach doświadczenia „high-tech, high-touch". SunConnect to tylko jeden z innowacyjnych przykładów z naszej palety produktów i wakacyjnych doświadczeń inspirowanych przez klientów" – dodała Harriet Green.