środa, kwiecień 24, 2024
Follow Us
czwartek, 31 maj 2012 14:48

Prawdziwa historia futbolu Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Prawdziwa historia futbolu Fot. Biedronka

Największa sieć sklepów przygotowała prawdziwą gratkę dla miłośników futbolu. Od dziś w sklepach Biedronki dostępna jest najnowsza książka Tomasza Wołka „Futbol – historie prawdziwe”.

Wydana przy wsparciu firmy pozycja przedstawia pasjonujące, futbolowe epizody z całego świata. Sieć jest wyłącznym dystrybutorem książki w Polsce. Tomasz Wołek - historyk, dziennikarz, publicysta ale przede wszystkim znawca światowego futbolu zebrał najciekawsze piłkarskie historie z całego świata odkrywając przed czytelnikiem magię futbolu, jego blaski i cienie, nieznane fakty z historii oraz zabawne anegdoty. W książce znajdziemy nie tylko informacje o meczach, piłkarzach i klubach, ale poczujemy także atmosferę największych stadionów świata. W kilkudziesięciu epizodach autor przypomina wybitne, choć często zapomniane, gwiazdy futbolu. Nie brakuje w niej także wątków politycznych. - Drogi Czytelniku, jeśli chcesz się dowiedzieć dlaczego Lech Wałęsa wyprowadzał konia z boiska, jak nieudolnie próbowano kaperować Kazimierza Deynę, dlaczego Anglia tylko raz była mistrzem świata, a Włochy aż czterokrotnie i poznać odpowiedzi na setki równie frapujących pytań, to przeczytaj tę książkę. Znajdziesz tu historie często nieznane, ale zawsze prawdziwe – zachęca do lektury autor.

Książka pozwala lepiej zrozumieć fenomen popularności futbolu na całym świecie. Jest to pozycja godna polecenia nie tylko dla fanów futbolu. Książka „Futbol – historie prawdziwe” ukazała się nakładem wydawnictwa Olesiejuk.

W 2010 r. Biedronka została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od tego momentu firma prowadzi kampanię komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Sieć wspiera imprezy sportowe adresowane do najmłodszych. Biedronka sponsorowała m.in. dwie edycje Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Sieć sklepów Biedronka jest także organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Wspiera także liczne wydarzenia z obszaru sportu m.in.: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy, Galę Tygodnika Piła Nożna, Ogólnopolski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Press Cup, Europejski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Ostróda Cup. Z inicjatywy Biedronki została również zorganizowana „Loża Piłkarska” – spotkanie sportowców, polityków i dziennikarzy. Od 8 czerwca do 2 lipca 2012 roku Biedronka będzie razem z kibicami reprezentacji narodowej na Fan City Tour. Jest to ogólnopolski projekt, którego celem jest organizacja 100 jednodniowych Mobilnych Stref Kibica w polskich miastach. W ciągu 20 dni strefy odwiedzi 500 tys. kibiców.

{jumi [*9]}

Więcej w tej kategorii: Polski futbol na Rynku Nowego Miasta »

a