Ruszyła kampania Ministerstwa Finansów promująca rozliczanie podatków przez internet. Akcję resort przygotował wspólnie z agencjami Young & Rubicam Poland i Manufaktura Idei – informuje portal wirtualnemedia.pl.
Kampania MF zachęca do korzystania z systemu e-Deklaracje i podkreśla, że żeby złożyć zeznanie podatkowe, nie trzeba odwiedzać urzędu skarbowego. W poprzednich latach emitowane były trzy żartobliwe spoty, do których w tym roku dołącza kolejny. Wszystkie pokazują zabawne, absurdalne sytuacje przy tradycyjnym okienku w urzędzie. Nowy spot podkreśla też, że obecnie podatnicy będący osobami fizycznymi objętymi rejestrem PESEL przy rozliczaniu się nie muszą posługiwać się numerem NIP.
- Kampania z ostatnich lat została bardzo pozytywnie odebrane przez odbiorców, o czym świadczą pozytywne maile oraz komentarze internautów na YouTubie. Ten sukces zachęcił nas do kontynuowania tego sposobu komunikacji - mówi Wiesława Dróżdż, rzecznik prasowy Ministra Finansów. - Efekty tych działań są widoczne. Z roku na rok rozliczenie przez internet cieszy się coraz większym zaufaniem podatników. W tym roku do 10 kwietnia przez internet przesłanych zostało ponad 2,3 mln deklaracji rocznych – twierdzi Dróżdż.
Akcja będzie prowadzona do końca kwietnia.
{jumi [*9]}