wtorek, grudzień 06, 2022
Follow Us
sobota, 05 listopad 2022 16:42

Monika Fereira Franczyza 2.0 strategie skalowania sieci franczyzowych Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Książka Franczyza 2.0 jest o tym jak budować strategię wzrostu Książka Franczyza 2.0 jest o tym jak budować strategię wzrostu mat.pras

Mówimy o franczyzie, ale czym jest franczyza? To właśnie na przykład jest McDonald to Credit Agricole, to jest szereg marek pod których nazwami działają różni przedsiębiorcy. - Piotr Pilewski money.pl.

Monika Fereira autorka książki: Franczyza 2 0 strategie skalowania sieci franczyzowych. Jak budować przedsiębiorcze i zyskowne sieci które mają zdolność konkurowania w nowej ekonomii:

Książka jest o tym jak budować strategię wzrostu. A we franczyzie, strategia wzrostu będzie wtedy udana, jeżeli bardzo dobrze poukładamy organizację franczyzową. Jak dobrze zaprojektuje zaprojektujemy system który pozwoli nam przezwyciężyć tak zwaną złożoność organizacyjną, wyzwania rosnącej skali i dostosowywać naszą organizację franczyzową do obsługiwania rynku określonej wielkości  konkurować i przetrwać w nowej ekonomii.

Dzisiaj rozmawiamy o tym, jak wejść na kolejny poziom, który ma zagwarantować tworzenie, budowanie skali biznesu w określony sposób. Franczyza 2 0 jest po to, żeby się skalować, a skalowalność nie jest  łatwa dla przedsiębiorców. – dodaje Monika Fereira

Tomasz Rogacz, CEO McDonald’s Polska

Dla Mc Donalds franczyza 2 0 to jest taka dobra franczyza 1.0, czyli taka franczyza, która jest oparta na partnerstwie, zaufaniu, wzbogacona ciągłą gotowością do adaptacji na zmieniającym się rynku.

Bartosz Lipnicki, Dyrektor zarządzający Endevour Polska

To społeczność szybko rosnących firm technologicznych. Dla mnie ta organizacja 2 0 to tacy twórcy firm którzy już niejedną firmę zbudowali i tacy którzy mają globalne ambicje skalują bardzo szybko firmę i zdobywając to doświadczenie podają je dalej Myślę że to jest też na najlepszy moment, czasy w których żyjemy, właśnie na budowanie firmy technologicznej i rozwijanie jej.

Marek Rogala, CEO Pascal Franchise

Jednym z wielu elementów które mówią, czy to jest Franczyza 2.0 czy Organizacja 2.0 jest to, że na relacji ma korzystać firma franczyzodawca i franczyzobiorca, żeby ta relacja mogła trwać długo.

Agnieszka Rosolińska, CEO Freedom Nieruchomości

Franczyza 2 0 to jest zarówno opowieść o współpracy i o relacjach o dostosowaniu się do rynku o partnerstwie. Dla mnie to jest tak że opowieść o przyjęciu na siebie roli edukatora, czyli takiego takiego mentora dla franczyzobiorców który przyjmuje pewną rolę w rynku, aby wiedzieć więcej umieć więcej, aby móc się tą wiedzą po prostu dzielić w strukturach sieci.

Paweł Bednarek, CEO Columbus Elite

W tych niezwykłych czasach na pewno organizacja 2 0 to taka która z jednej strony łączy megatrendy i daje na podstawie tych megatrendów bezpieczeństwo i przewidywalność biznesu. Ważne jest również to że potrafimy zejść na rynek lokalny i wejść w lokalną społeczność, tam gdzie pracuje nasz partner, i szybko reagować. Rynek jest zmienny potrzebna jest adaptacja i kluczem, właśnie dla nas, jest to, żeby łączyć duże rzeczy, duże trendy, ale też podstawową działalność naszych partnerów biznesowych.

Damian Raban, VP Credit Agricole

Kierunek zmian od franczyzy 1.0 do 2 0 to jest przede wszystkim transformacja jakościowa całego eko systemu. Systemu, w którym my jako brand który udziela franczyzy, podejmujemy się nowych zadań, przyjmujemy nowe obowiązki ale jednocześnie powodujemy wspólnie z franczyzobiorcami, że zmienia się klasyczny model franczyzy w rynku finansowym.

Mamy jedną sieć która jest zbudowana na równi z placówek własnych banku i placówek franczyzowych w jednym rytmie operacyjnym, z jedną definicją zadań, z jedną wizją tego jak pracować z klientem.

Naszą ambicją jest to, żeby klient miał miał zagwarantowane takie samo doświadczenie, bez względu na to, czy trafi do placówki banku, czy trafi do placówki naszego partnera.

Tomasz Rudolf, CEO Doctor.One

Działamy na rynku bardzo konserwatywnym. Jak myślimy o podmiotach medycznych, to widzimy szpitale placówki medyczne, i my chcąc stworzyć organizację 2 0, na tym rynku gdzie środowisko jest regulowane bardzo mocno, współtworzymy z lekarzami organizacje 2 0. Nasza firma chce przypominać bardziej AirBnB niż Marriotta i budować na indywidualnej przedsiębiorczości lekarzy, ale jednocześnie dawać im autonomię której oni potrzebują do pracy z pacjentami.

Zapis całości: „Debata Franchise CEO. Dlaczego to jest ważne, aby stawać się 2.0?”

a