wtorek, kwiecień 23, 2024
Follow Us
środa, 19 wrzesień 2012 06:29

Kolejny laur dla największej sieci

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Dyr. Adam Manikowski (Jeronimo Martins Polska) odbiera tytuł Lidera Jakości Obsługi Dyr. Adam Manikowski (Jeronimo Martins Polska) odbiera tytuł Lidera Jakości Obsługi Fot. JMC

Celem programu Jakości Obsługi jest jej regularne badanie w odniesieniu do firm i instytucji, a także wynikający z niej poziom satysfakcji klientów.

Biedronka największa w Polsce sieć sklepów spożywczych, została wyróżniona już po raz czwarty tytułem Lidera Jakości Obsługi. Podczas Gali, zorganizowanej w Business Centre Club, Godło Jakości Obsługi, w imieniu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, odebrał Adam Manikowski, dyrektor marketingu JMP. – Nagroda ta jest potwierdzeniem, że codzienne dbanie o satysfakcję naszych klientów, jest przez nich zauważane i doceniane. Wyróżnienie to jest dla nas szczególnie cenne biorąc pod uwagę, że przyznawane jest przez samych konsumentów – powiedział Manikowski.

Godło Jakości Obsługi otrzymują wyłącznie te firmy i instytucje, które zdaniem klientów są dla nich przyjazne oraz oferują najwyższy standard obsługi. Tym samym stają się one liderami w swojej branży. Godło jest więc przyznawane co roku firmom, które nie tylko od święta, ale przede wszystkim każdego dnia zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów. Na podstawie badania przeprowadzonego przez samych konsumentów wybieranych jest TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, które otrzymują to zaszczytne wyróżnienie.

Specyfika badania polega na tym, że nie jest ono przeprowadzane przez ekspertów rynku, ani też instytucje badające ogólne opinie. Decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu lub za pośrednictwem portali społecznościowych wyrażają swoje opinie. Konsumenci dokonują tego w skali od -5 do + 5 (bez oceny neutralnej) wraz z uzasadnieniem w formie opisu tekstowego oraz określenia czasu i miejsca obserwacji. Na podstawie wszystkich zebranych ocen i opinii obliczany jest wskaźnik poziomu jakości obsługi, wyrażony jako procent zadowolenia klientów. Konsumenci mogą też na bieżąco komentować działania firm, z których usług korzystają najczęściej. Badanie zostało przeprowadzone po raz piąty przez portal jakoscobslugi.pl

{jumi [*9]}

a