Wydrukuj tę stronę
czwartek, 17 luty 2011 21:09

Nowa wersja Secondstreet, nasza-policja.pl oraz nasze-wojsko.pl.

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Infokiosk Infokiosk HMSG

Właścicielem portali Nasza-policja.pl i Nasze-wojsko.pl jest spółka HMSG notowana na NewConnect. Serwis secondstreet należy do spółki Secondstreet Polska, której właścicielem jest HMSG SA. Jest to pierwszy polski serwis społecznościowy, który będzie funkcjonował w większości europejskich państw - od Polski przez Hiszpanię, aż po Włochy.

{jumi [*4]}Społeczność Secondstreet to świadomi konsumenci, którzy dyskutują na wirtualnych ulicach, wymieniają się opiniami, oceniają marki, produkty, usługi, a także korzystają z setek promocji, wyprzedaży, specjalnych rabatów. W nowej odsłonie SecondStreet możliwa jest prezentacja punktów handlowo–usługowych, których właściciele za pośrednictwem strony będą mogli przedstawić swoje usługi oraz zaoferować specjalne rabaty dla użytkowników serwisu. Funkcjonalność serwisu umożliwia komentowanie i dodawanie ocen przez użytkowników. - Intensywnie pracujemy nad nową wersją serwisu. Jestem przekonany, że tworzomy znakomity portal, który udowodni, że w Polsce też może powstać globalny brand – mówi Bartłomiej Matusiak, prezes HMSG. - Nowa odsłona serwisu wystartuje od razu równolegle w Polsce, Niemczech i Austrii – dodaje Matusiak. W 2011 r. serwis ma dodatkowo pojawić się w wersji słowackiej, ukraińskiej oraz włoskiej. Nowa wersja Secondstreet jest tworzona w technologii Drupal. To jeden z  najnowszych systemów CMS (Content Management System). Technologia ta umożliwia zarządzanie treścią, łatwe publikowanie oraz organizowanie zawartości strony. System złożony jest z modułów. Aplikacja wykorzystuje język PHP, współpracuje z bazami danych MySQL i PostgreSQL oraz serwerami Apache i IIS. Największą zaletą systemu jest elastyczność. W technologii Drupal tworzone sa m.in. serwisy MTV, czy strona amerykańskiego rządu. Secondstreet to jednak nie tylko serwis internetowy. Docelowo ma on być obecny również na rzeczywistych ulicach handlowych, do czego wykorzystana będzie technologia Digital Signage - sieć elektronicznych nośników video  (monitory LCD, plazmy, ekrany diodowe). - Rozwiązanie to pojawi się na ulicach handlowych w postaci Info Kiosków, które będą m.in. umożliwiały sprawdzenie aktualnych promocji na danej ulicy – tłumaczy Matusiak. Nowym projektem społecznościowym spółki jest serwis Nasza-policja.pl. Skierowany jest do policjantów zawodowych w czynnej służbie oraz w stanie spoczynku, pracowników cywilnych policji, studentów szkół policyjnych, a także osób zainteresowanych policją i pracą w jej strukturach. - Serwis będzie łączył w sobie portal społecznościowy z niezależnym serwisem informacyjnym – mówi Matusiak.

Prowadzone przez HMSG SA Nasze-wojsko.pl jest portalem społecznościowym pasjonatów militariów. Pełni również rolę serwisu informacyjnego – zamieszczane są tu aktualności branżowe, informacje o nowych misjach i innych wydarzeniach z życia polskiej armii. W dziale baza wiedzy zainteresowani znajdą ogólnopolską listę szkół wojskowych wszystkich poziomów, listę jednostek, informacje nt. kariery i możliwościach zatrudnienia oraz branżowe informacje podstawowe.  HMSG SA stale uatrakcyjnia portal. Użytkownicy będą mogli korzystać z porad Wirtualnego Doradcy, serwisu aukcyjnego i  e-sklepu oraz gier o tematyce wojskowej.

{jumi [*9]}

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL