czwartek, marzec 28, 2024
Follow Us
środa, 16 listopad 2016 13:25

Nowa jakość w kawiarni na warszawskim lotnisku

Napisane przez mat. pras.
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowo otwartego punktu należącego do międzynarodowej sieci COSTA COFFEE. Innowacyjny format COSTA COFFEE Fresco, w którym wykorzystane zostały monitory cyfrowe, znajduje się na warszawskim Lotnisku im. Fryderyka Chopina. Za koncepcję, technologię, wdrożenie i utrzymanie systemu odpowiada młoda polska firma – dynamicznie rozwijająca się spółka Nanovo, znana wcześniej ze współpracy m.in. z siecią telekomunikacyjną Play czy sklepami Sephora.

Ofertę lokalu goście mogą zobaczyć na specjalnych menu boardach, które zawisły nad barem. Dedykowana oferta na digital screenach jest wyświetlana w zależności od pory dnia.

Za stworzenie i wdrożenie całego systemu prezentowanych w ten sposób treści za zarządzanie nim odpowiadają specjaliści z młodej polskiej spółki Nanovo. – Systemy cyfrowych menu boardów stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem. To też jeden z kluczowych elementów naszej specjalizacji, jaką jest tworzenie technologicznych rozwiązań wspierających sprzedaż bezpośrednio w lokalu. We współpracy z COSTA COFFEE POLSKA S.A. wykorzystaliśmy Digital Signage – bardzo praktyczny system służący atrakcyjnemu i wygodnemu zaprezentowaniu treści wspierających sprzedaż. Dzięki temu rozwiązaniu, które bazuje na naszym unikalnym oprogramowaniu Signio, klient w krótkim czasie zyskuje potrzebną wiedzę o ofercie i produkcie. Dodatkowo, informacja ta jest przedstawiona w nowoczesny, dynamiczny i stymulujący odbiorcę sposób – mówi Dariusz Sobczak, Prezes Zarządu.

Eksperci z Nanovo zarekomendowali i wypracowali z klientem system dopasowany do skali i formatu lokalu COSTA COFFEE Fresco oraz sprzedawanych w nim produktów, a następnie odpowiadali za jego wdrożenie (tj. sprzęt, technologie). W kolejnych etapach  firma pomoże wypracować optymalną formę treści i dostosować ją do digital screenów. Wdrożone przez nią rozwiązanie pozwala na obejrzenie produktów w statycznej formie, jak również na ich dynamiczną prezentację zależnie od kontekstu. Co ciekawe, zarówno napisy z nazwą produktu, jak i jego zdjęcie lub animacja, mogą zmieniać się w zależności np. od pory dnia, miesiąca, pogody czy nawet zasobów w asortymencie. Z uwagi na ofertę produktów dostępnych w lokalu, ich prezentacja na cyfrowym monitorze w odpowiedniej konfiguracji, staje się swoistą „wirtualną ladą”, dzięki której przedstawić można wszystkie dania w jednym miejscu w dopasowanej sekwencji.

– Szeroka gama oferowanych przez nas rozwiązań służyć może wszystkim właścicielom lokali, którzy cenią jakość i chcą wzmocnić sprzedaż swoich produktów lub usług, jednocześnie zwiększając komfort doświadczenia konsumenckiego – dodaje Dariusz Sobczak.

COSTA COFFEE POLSKA S.A. to kolejna marka, która zdecydowała się wykorzystać autorską technologię odpowiedzialną za funkcjonowanie menu boards Nanovo przy wykorzystaniu monitorów firmy Philips. Innowacyjna technologia młodej polskiej spółki wykorzystywana jest także w innych znanych sieciowych restauracjach i punktach gastronomicznych.

a