piątek, marzec 29, 2024
Follow Us
poniedziałek, 13 maj 2013 12:55

Promować i uczyć

Napisane przez Gazeta Finansowa / PG
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Reklama może nie tylko promować markę. Może też edukować swoich odbiorców. Skuteczne wykorzystanie marketingu i nadanie mu społecznego charakteru, to przykład profesjonalnych działań. Dowodzi tego kampania prowadzona obecnie przez firmę Johnson & Johnson Vision Care, producenta soczewek kontaktowych.

Kampania oprócz wspierania marki ma charakter społeczny i edukacyjny. W materiałach promocyjnych znajdziemy wiele artykułów, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania, m.in. czy soczewki przepuszczają tlen, czy są łatwe w użyciu, a także czy mogą korygować astygmatyzm. Z przeprowadzonych badań wynika, że klienci potrzebują więcej informacji na temat zasad higieny i bezpieczeństwa przy używaniu soczewek. Ważne jest także pewne źródło tych informacji, dlatego autorzy kampanii szczególnie podkreślają rolę lekarzy i specjalistów.

W kampanii wykorzystano też m.in. kanały komunikacji w social mediach, aplikacje on-line oraz bogate zestawy startowe dla użytkowników. Jednym z innowacyjnych elementów kampanii są interaktywne filmy na portalu You Tube.

{jumi [*9]}

Artykuły powiązane

a