wtorek, kwiecień 23, 2024
Follow Us
czwartek, 22 grudzień 2011 15:55

Przed świętami w Biedronce

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Przed świętami w Biedronce Biedronka

Sklepy Biedronka są najczęściej wybierane przez Polaków na świąteczne zakupy spożywcze – wynika z najnowszego badania Programu Jakości Obsługi.

To Biedronkę wskazała zdecydowana większość spośród 6800 ankietowanych – zarówno z mniejszych miejscowości, jak i ze średnich oraz największych miast. Przedświąteczne zakupy w Biedronce zamierza zrobić aż 73 proc. badanych z miejscowości posiadających do 50 tys. mieszkańców, 66 proc. respondentów ze średnich miast (50 – 500 tys. mieszkańców) oraz ponad połowa – 53 proc. – z ankietowanych z największych miast (ponad 500 tys. mieszkańców). W badaniu 6800 konsumentów z całej Polski wskazało, kiedy i w jakich sieciach sklepów zrobi świąteczne zakupy. Aż 3/4 ankietowanych nie zostawia ich na ostatnią chwilę, lecz planuje dużo wcześniej i wyrusza do sklepów z wyprzedzeniem. Dotyczy to przede wszystkim osób powyżej 50. roku życia oraz kobiet. - Wyniki tego badania potwierdzają, że Polacy doceniają  konsekwentną strategię firmy, dla której najważniejsza jest jakość w każdym wymiarze. Dotyczy ona zarówno walorów produktów, jak i dbałości o poziom obsługi. Biedronka zdobywa tylu klientów także dzięki unikatowemu na rynku powiązaniu wysokiej jakości z niską ceną. Codziennie w naszych sklepach robi zakupy już 3 mln klientów – powiedział Eduardo Brito, dyrektor operacyjny i członek zarządu JMD.

Badanie zostało przeprowadzone w ramach Programu Jakość Obsługi w okresie od 28 listopada do 4 grudnia 2011 r. Ankietę internetową wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski, którzy należą do społeczności Programu Jakość Obsługi. Specyfika badania polega na tym, że decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu wyrażają swoje opinie. Konsumenci zapytani zostali o to, które sieci sklepów wybiorą na świąteczne zakupy spożywcze, gdzie kupią sprzęt RTV/AGD, komputery oraz kosmetyki i perfumy. Każdy respondent mógł wskazać dowolną liczbę sklepów, w której zamierza zrobić takie zakupy.

Program Jakość Obsługi  regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz poziom satysfakcji klientów. Na podstawie ocen i opinii konsumentów, umieszczanych na portalu jakoscobslugi.pl co roku wyłaniani są laureaci Godła Jakości Obsługi. Biedronka w br. roku została w ten sposób wyróżniona już po raz trzeci, otrzymując tytuł Lidera Jakości Obsługi.

Sklepy Biedronka są najczęściej wybierane przez Polaków na świąteczne zakupy spożywcze – wynika z najnowszego badania Programu Jakości Obsługi. To Biedronkę wskazała zdecydowana większość spośród 6800 ankietowanych – zarówno z mniejszych miejscowości, jak i ze średnich oraz największych miast. Przedświąteczne zakupy w Biedronce zamierza zrobić aż 73 proc. badanych z miejscowości posiadających do 50 tys. mieszkańców, 66 proc. respondentów ze średnich miast (50 – 500 tys. mieszkańców) oraz ponad połowa – 53 proc. – z ankietowanych z największych miast (ponad 500 tys. mieszkańców). W badaniu 6800 konsumentów z całej Polski wskazało, kiedy i w jakich sieciach sklepów zrobi świąteczne zakupy. Aż 3/4 ankietowanych nie zostawia ich na ostatnią chwilę, lecz planuje dużo wcześniej i wyrusza do sklepów z wyprzedzeniem. Dotyczy to przede wszystkim osób powyżej 50. roku życia oraz kobiet. - Wyniki tego badania potwierdzają, że Polacy doceniają  konsekwentną strategię firmy, dla której najważniejsza jest jakość w każdym wymiarze. Dotyczy ona zarówno walorów produktów, jak i dbałości o poziom obsługi. Biedronka zdobywa tylu klientów także dzięki unikatowemu na rynku powiązaniu wysokiej jakości z niską ceną. Codziennie w naszych sklepach robi zakupy już 3 mln klientów – powiedział Eduardo Brito, dyrektor operacyjny i członek zarządu JMD.

Badanie zostało przeprowadzone w ramach Programu Jakość Obsługi w okresie od 28 listopada do 4 grudnia 2011 r. Ankietę internetową wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski, którzy należą do społeczności Programu Jakość Obsługi. Specyfika badania polega na tym, że decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu wyrażają swoje opinie. Konsumenci zapytani zostali o to, które sieci sklepów wybiorą na świąteczne zakupy spożywcze, gdzie kupią sprzęt RTV/AGD, komputery oraz kosmetyki i perfumy. Każdy respondent mógł wskazać dowolną liczbę sklepów, w której zamierza zrobić takie zakupy.

Program Jakość Obsługi  regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz poziom satysfakcji klientów. Na podstawie ocen i opinii konsumentów, umieszczanych na portalu jakoscobslugi.pl co roku wyłaniani są laureaci Godła Jakości Obsługi. Biedronka w br. roku została w ten sposób wyróżniona już po raz trzeci, otrzymując tytuł Lidera Jakości Obsługi.

{jumi [*9]}

a