środa, marzec 03, 2021
Follow Us
wtorek, 26 styczeń 2021 16:40

Siła spółdzielni mleczarskiej pomaga wyeksponować wartość marki MLEKOVITA Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
W minionym roku MLEKOVITA poczyniła wielkie inwestycje w rozwój bazy technicznej i  technologicznej o wartości ponad 100 mln zł W minionym roku MLEKOVITA poczyniła wielkie inwestycje w rozwój bazy technicznej i  technologicznej o wartości ponad 100 mln zł mat.pras

Rok 2020 upłynął w Grupie MLEKOVITA pod znakiem nowości i innowacji – pandemia nie przeszkadza w rozwoju liderowi polskiego mleczarstwa. W rekordowym dla siebie pod względem przychodów minionym roku firma wprowadziła na rynek ponad 30 nowości produktowych.

Hitami okazały się przede wszystkim Kajmak Kuchmistrza, batoniki twarogowe MiaMu oraz kolejne jogurty Polskie bez laktozy, które na dobre rozgościły się na sklepowych półkach oraz w kuchniach polskich konsumentów. Konsekwentnie od lat poszerzany asortyment to efekt inwestycji w rozwój bazy technicznej, technologicznej i handlowej, na które tylko w minionym roku MLEKOVITA przeznaczyła 100 mln zł. 

 – Proponujemy konsumentom najwyższej jakości wyroby mleczarskie. Nasze portfolio liczy już ponad 1000 produktów – od tak podstawowych jak mleko, masło czy sery, przez śmietanki i produkty fermentowane, po przekąski i desery, produkty BIO i bez laktozy czy produkty z kategorii fitness i sport – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – W 2020 roku wprowadziliśmy do naszego asortymentu ponad 30 nowych produktów. Jako pierwsza i dotąd jedyna firma w Polsce rozpoczęliśmy produkcję batoników twarogowych w linii MiaMu, które jako zdrowa i wartościowa przekąska z powodzeniem zastępują tradycyjne słodycze. Zaproponowaliśmy konsumentom także m.in. Kajmak Kuchmistrza, czyli gęstą, kremową masę krówkową, oraz kolejne jogurty bez laktozy w linii Polski. W tym roku dla wielbicieli mlecznych specjałów marki MLEKOVITA planujemy kolejne rozszerzenie asortymentu – czy to o nowe warianty już znanych produktów, czy o zupełnie nowe, innowacyjne propozycje – dodaje.

W minionym roku MLEKOVITA poczyniła wielkie inwestycje w rozwój bazy technicznej i  technologicznej o wartości ponad 100 mln zł, dzięki którym możliwe było rozpoczęcie produkcji nowych artykułów spożywczych. W zakładzie w Pilicy firma uruchomiła pierwszą w Polsce linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych, oferowanych w ramach marki MiaMu.

Z kolei w oddziale w Świeciu ruszyła linia do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach pod marką Wypasione i masy krówkowej pod marką Kajmak Kuchmistrza. MLEKOVITA kontynuowała także prace nad rozwojem linii produktów bez laktozy. Wprowadziła do oferty m.in. jogurt Polski bez laktozy w dwóch wariantach smakowych – gruszka i truskawka w kubku 150 g. Firma w ramach testu zaproponowała także nową linię dań gotowych Bistro Minutka – paluszki serowe w panierce, której rozwój planowany jest w 2021.

Lider polskiego mleczarstwa nie poprzestaje na wprowadzaniu kolejnych innowacji i nowości produktowych. W 2020 r. zadbał również o szeroką dostępność asortymentu marki MLEKOVITA, uruchamiając nowe kanały sprzedaży. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i mając na uwadze zapewnienie im możliwości bezpiecznych i szybkich zakupów, MLEKOVITA uruchomiła dwa sklepy internetowe: sba.com.pl z artykułami o dużej zawartości białka i mlekovitka.pl, oferujący nie tylko szeroki asortyment produktów mleczarskich, ale i szereg innych artykułów spożywczych i przemysłowych. Co istotne, firma oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju. Dzięki sprzedaży online wszyscy konsumenci w Polsce mają też szybszy i szerszy dostęp do nowości produktowych MLEKOVITY, ale przede wszystkim możliwość dokonywania niezbędnych codziennych zakupów przez osoby przebywające na kwarantannie.

a