czwartek, kwiecień 18, 2024
Follow Us
czwartek, 07 maj 2020 12:49

Maseczki od Brubeck na stacjach ORLEN Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Klienci stacji ORLEN mogą nabyć wielorazowe maski ochronne wspierające zabezpieczenie przed zarażeniem koronawirusem od dwóch polskich firm – Brubeck i Teofilów Klienci stacji ORLEN mogą nabyć wielorazowe maski ochronne wspierające zabezpieczenie przed zarażeniem koronawirusem od dwóch polskich firm – Brubeck i Teofilów mat.pras

- W dobie trwającej pandemii koronawirusa polska gospodarka potrzebuje patriotyzmu gospodarczego, a szczególnie patriotyzmu konsumenckiego, który może łagodzić skutki kryzysu gospodarczego.  – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu, PKN ORLEN

PKN ORLEN konsekwentnie zwiększa dostępność produktów wytworzonych w Polsce na swoich stacjach, rozszerzając współpracę z kolejnymi krajowymi producentami. W ofercie stacji ORLEN dostępne są już maski zwiększające ochronę przed koronawirusem od dwóch polskich dostawców. Dzięki współpracy z PKN ORLEN możliwy był nie tylko rozwój firm, ale też utrzymanie 400 miejsc pracy u jednego z producentów.

- W dobie trwającej pandemii koronawirusa polska gospodarka potrzebuje patriotyzmu gospodarczego, a szczególnie patriotyzmu konsumenckiego, który może łagodzić skutki kryzysu gospodarczego. Od początku zachęcałem do wspierania polskich producentów, w tym małych rodzinnych biznesów. W naszej sieci świadomie dobieramy dostawców i dbamy o to, aby na naszych półkach było dostępnych jak najwięcej polskich produktów. To wyraz naszej solidarności i dbałości o krajową gospodarkę – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu, PKN ORLEN

Klienci stacji ORLEN mogą nabyć wielorazowe maski ochronne wspierające zabezpieczenie przed zarażeniem koronawirusem od dwóch polskich firm – Brubeck i Teofilów. Maski produkcji Brubeck pakowane są po 1 lub 3 sztuki i wykonane są z funkcyjnych mikrowłókien. Dzięki zastosowaniu unikalnej technologii efektywność ich działania antybakteryjnego nie zmniejsza się nawet podczas wielokrotnego prania. Gwarantują one trwałą ochronę najwyższego stopnia i pozwalają na swobodne oddychanie. W przypadku masek Teofilów dostępne są opakowania zawierające po 3 sztuki produktu, posiadającego m.in. certyfikat OekoTex Standard 100.

- Ostanie miesiące wymagały od nas dużo pracy i determinacji, aby nauczyć się funkcjonować w nowej rzeczywistości. Aby nasza dotychczasowa praca nie poszła na marne, nie wystarczy pomysł i przestawienie się na szycie maseczek ochronnych. Potrzebny jest przede wszystkim stabilny partner, który ci zaufa. I tu z pomocą pojawia się ORLEN, dzięki któremu nie tylko mamy szansę utrzymać się na rynku, ale i zachować 400 miejsc pracy – powiedział Dominik Kosuń, Dyrektor Zarządzający Brubeck.

- Jako polska firma, z blisko 50-letnią tradycją w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości dzianin, posiadająca certyfikaty potwierdzające najwyższą klasę produktu, chcieliśmy wykorzystać swoje doświadczenie dla poprawy bezpieczeństwa naszego społeczeństwa i dalszego rozwoju spółki. Z tego względu tuż po pojawieniu się w Polsce pierwszych przypadków zachorowań na COVID-19 rozpoczęliśmy prace technologiczne, testy, a następnie szycie maseczek ochronnych wielorazowego użytku i podjęliśmy współpracę z PKN ORLEN. Jesteśmy przekonani, że zdecydowanie łatwiej jest przejść przez kryzys, kiedy polskie firmy wspólnie łączą siły, aby przeciwdziałać skutkom pandemii. Wierzymy, że współpraca ta umożliwi nam szybkie dotarcie z naszym produktem do szerokiego grona odbiorców, poszukujących najwyższej jakości produktów oraz pozwoli na dalszy rozwój naszej firmy oraz wzrost produkcji wyrobów tekstylnych w Polsce - powiedział Mariusz Trzciałkowski, Prezes Zarządu Teofilów.

Sieć detaliczna ORLEN licząca blisko 1800 stacji w całej Polsce – powoduje, że małe, często rodzinne firmy, mają szansę w obecnej sytuacji utrzymać się na rynku. Aż 85 proc. produktów dostępnych na stacjach ORLEN zostało wytworzonych w Polsce. Współpraca PKN ORLEN z rodzimymi przedsiębiorstwami nie tylko wzmacnia polską gospodarkę, ale jest także zgodna z oczekiwaniami klientów. Badania jednoznacznie wskazują, że Polacy doceniają współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami. Według badań instytutu Kantar 75% Polaków uważa, że krajowi potentaci, tacy jak PKN ORLEN, powinni aktywnie angażować się we wsparcie polskich producentów. Ponadto większość, bo prawie 90% Polaków, do zakupu danego produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu.

a