czwartek, kwiecień 18, 2024
Follow Us
poniedziałek, 27 maj 2013 10:56

Promocja polskich kosmetyków

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Promocja polskich kosmetyków www.sxc.hu

Polskie Pawilony Narodowe pokażą się na międzynarodowych targach kosmetycznych Beautyworld Middle East w Dubaju, które odbywają się 28-30 maja.

To największe targi kosmetyczne na Bliskim Wschodzie i jedne z największych na świecie, umożliwiające wejście na rynki całego regionu. Targi w Dubaju to odpowiednie miejsce na zaprezentowanie oferty kosmetycznej zarówno dla firm, których produkty są już obecne na Bliskim Wschodzie, jak i dla tych, które dopiero rozpoczynają eksport na te rynki. Zjednoczone Emiraty Arabskie uchodzą za najbardziej liberalne państwo regionu, od którego dobrze rozpocząć przygodę z rynkami arabskimi, a Dubaj przyciąga kupców ze wszystkich państw Zatoki, a także z dalszych regionów Azji i z Afryki Północnej. Z tej okazji korzystają producenci kosmetyków z Polski, biorący udział w targach w ramach Branżowego Programu Promocji Branży Przemysłu Kosmetycznego, realizowanego na zlecenie ministerstwa gospodarki.

Polskie kosmetyki, które są jednymi z sześciu najczęściej eksportowanych z Europy na cały świat, docierają dziś do Arabii Saudyjskiej, Bahrajnu, Egiptu, Iraku, Iranu, Kataru, Kuweju, Libanu, Libii, Maroka czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Polscy producenci zgodnie podkreślają, że chcą umacniać swoją pozycję w tym regionie. Wśród polskich wystawców znalazły się firmy: Eveline Cosmetics, Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, Blux Cosmetics, Harper Hygienics, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Verona Products Professionaloraz Ziaja Ltd.

{jumi [*9]}

a