poniedziałek, wrzesień 28, 2020
Follow Us
piątek, 13 styczeń 2012 14:48

Nowa kampania reklamowa Biedronki Wyróżniony

Napisane przez Jacek Wilski
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Nowy plakat z trójwymiarową "Biedronką" Nowy plakat z trójwymiarową "Biedronką" mat. JMD

Biedronka, największa sieć sklepów spożywczych w Polsce, przechodzi metamorfozę. Nowy wygląd Biedronki obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój poszczególnych sklepów. 

W sklepach zmieni się układ produktów, lepiej wyeksponowane będą takie artykuły, jak: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo. Ponadto już 16 stycznia klientów Biedronki czeka inna niespodzianka - będą mogli obejrzeć nowe spoty reklamowe, które są elementem ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" (przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska) będzie bardziej emocjonalna i rodzinna.

- Odświeżenie logo oraz nowy układ graficzny sklepów to wyprzedzenie potrzeb i oczekiwań konsumenckiego rynku. Ewolucja naszych placówek na przestrzeni 16 lat istnienia w Polsce musiała zaowocować nowym wymiarem estetycznym i komunikacyjnym. - mówi Adam Manikowski, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela Biedronki. - Placówki, w których testowane były nowe rozwiązania, zostały bardzo pozytywnie ocenione przez klientów. – dodaje Manikowski.

A poniżej znajdziecie jedną z ostatnich reklam Biedronki:

{jumi [*9]}

a