W sklepach zmieni się układ produktów, lepiej wyeksponowane będą takie artykuły, jak: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo. Ponadto już 16 stycznia klientów Biedronki czeka inna niespodzianka - będą mogli obejrzeć nowe spoty reklamowe, które są elementem ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" (przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska) będzie bardziej emocjonalna i rodzinna.
- Odświeżenie logo oraz nowy układ graficzny sklepów to wyprzedzenie potrzeb i oczekiwań konsumenckiego rynku. Ewolucja naszych placówek na przestrzeni 16 lat istnienia w Polsce musiała zaowocować nowym wymiarem estetycznym i komunikacyjnym. - mówi Adam Manikowski, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela Biedronki. - Placówki, w których testowane były nowe rozwiązania, zostały bardzo pozytywnie ocenione przez klientów. – dodaje Manikowski.
A poniżej znajdziecie jedną z ostatnich reklam Biedronki:
{jumi [*9]}