Umowa została podpisana na dwa lata. W jej ramach Universal McCann zacznie obsługiwać bank od stycznia 2012 r. Stanowi to zarazem kontynuację współpracy z tym domem mediowym – świadczył on usługi w zakresie obsługi medialnej kampanii reklamowych przez cały 2011 r. według PKO BP o wyborze Universal McCann zdecydowała jego najbardziej innowacyjna strategia medialna, dostosowana do aktualnych trendów panujących na rynku, przy równoczesnej optymalizacji kosztów mediowych. Oznacza to, że kampania z udziałem Szymona Majewskiego, która zdecydowanie poprawiła wizerunek banku na polskim rynku, będzie kontynuowana we współpracy z dotychczasowym domem mediowym Uniwersal McCann oraz z agencją kreatywną DDB. Universal McCann to międzynarodowy dom mediowy o długim doświadczeniu. Wprowadza najnowocześniejsze badania m.in. eyetracking, neuromarketing i najnowsze badanie Relevant Awareness Measurement. Stosuje także najnowszą wiedzę z zakresu psychologii decyzji konsumenckich.
{jumi [*9]}