wtorek, kwiecień 23, 2024
Follow Us
wtorek, 25 październik 2011 11:48

Kampania SKOK Ubezpieczenia Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Kampania SKOK Ubezpieczenia SKOK

W kilku telewizjach, prasie i radiu ruszyła największa w historii towarzystw ubezpieczeniowych SKOK ogólnopolska kampania reklamowa.

Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o ofercie produktów indywidualnych czyli ubezpieczeń: mieszkań, podróżnych oraz komunikacyjnych (to ostatnie oferowane jest przez  MTU). - Chcieliśmy również  zmotywować potencjalnych klientów do kontaktu z nami – już nie tylko poprzez dotychczasowe, tradycyjne „okienko w SKOK”, ale również zapośrednictwem nowych kanałów sprzedaży czyli stronę skokubezpieczenia24.pl i infolinię 801 888 666 – mówi Magdalena Gwiazda, pełnomocnik zarządu ds. komunikacji i PR. Twarzą kampanii - tak, jak  w przypadku reklam innych podmiotów systemu SKOK - jest aktor Artur Żmijewski. Równorzędnym partnerem jest dla niego trzyosobowa „załoga SKOK”. - Wiemy, że jednymi z zasadniczych kryteriów oceny ubezpieczyciela są szybkość, łatwość i skuteczność, z jakimi likwidowana jest szkoda.  I tak właśnie działa przyjazna i pomocna „załoga SKOK”: poszkodowany Artur Żmijewski nie zauważa nawet problemów, które mu się przytrafiają, tak szybko są likwidowane. Takie jest nasze podejście i tacy są ludzie, którzy tworzą system SKOK, gdzie każdy klient może czuć się u siebie, pewnie i bezpieczniedodaje Grzegorz Buczkowski, prezes TUW SKOK i TU SKOK ŻYCIE SA.

Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce już kilka dni wcześniej, gdy na ulicach pojawiły się teasery. Następnie ich miejsce zajęły docelowe reklamy. Od 22 października do 6 listopada kampania jest obecna w stacjach Telewizji Polskiej, Polsatu, a także w stacjach wchodzących w tzw. pakiet At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino). W stacjach radiowych RMF, RMF Maxx oraz RMF Classic, spoty reklamowe SKOK Ubezpieczenia będą obecne do 13 listopada. W tym samym terminie reklamy pojawią się również na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Nasz Dziennik, Gość Niedzielny, Tygodnik Katolicki Niedziela,  Gazeta Polska. Dodatkowo kampanię wspiera blisko 300 billboardów, umieszczonych często w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce. SKOK Ubezpieczenia, to wspólna marka dla dwóch towarzystw ubezpieczeniowych: majątkowego (TUW SKOK) i życiowego (TU SKOK ŻYCIE SA), których bogata oferta była dotychczas dostępna jedynie za pośrednictwem placówek SKOK.

{jumi [*9]}

a