{jumi [*4]}Sklepy zostały otwarte w województwach: dolnośląskim, wielkopolskim i lubuskim, w bardzo dobrych lokalizacjach. We Wrocławiu EKO Holding przejął doskonale znany mieszkańcom sklep „Parma”, istniejący w centrum miasta od dziesięciu lat. Supermarket sieci o powierzchni 400 mkw., powstał także w Zielonej Górze, w samym centrum miasta. Kolejne placówki EKO pojawiły się również w Bystrzycy Kłodzkiej (supermarket o powierzchni 300 mkw., zlokalizowany na dużym osiedlu), Łęknie (sklep 200 mkw., największy w miejscowości) oraz we Włoszczakowicach (placówka z salą 100 mkw., położona przy nowo powstającym osiedlu).
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tempa rozwoju naszej sieci. Nasze kompetencje pozwalają na otwarcie kilku sklepów w bardzo krótkim okresie czasu. Nasza strategia zakładająca 300 placówek EKO na koniec 2011 r. nie jest zagrożona - powiedział Krzysztof Sobczuk, dyrektor marketingu EKO Holding. Działalność jego firmy koncentruje się w obszarach sprzedaży detalicznej i hurtowej. W skład Grupy wchodzą 274 sklepy EKO, tworzących jedną z największych sieci supermarketów w Polsce, 690 sklepów franczyzowych Rabat, 150 drogerii partnerskich Jasmin oraz 16 sklepów Aligator - typu convenience.
{jumi [*9]}