Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 5 czerwca marka telefonii komórkowej Era zostanie przekształcona w T-Mobile.
{jumi [*4]}Odpowiednie zmiany wystrojów ponad 1000 salonów i punktów sprzedaży firmy na terenie całego kraju przeprowadza - obok niemieckiego Duvenbecka polski operator logistyczny ET Logistik. Z magazynów firmy wydawane są materiały dla poszczególnych punktów i przekazywane ekipom montażowym, które zmieniają wystrój we wskazanych salonach sieci Era. Jednym z kluczowych elementów potężnej operacji rebrandingu jest zapewnienie sprawnej logistyki materiałów do odpowiedniej wymiany wystroju ogólnopolskiej sieci salonów i punktów sprzedaży. Operacje świadczone przez ET Logistik w ramach realizowanego projektu musiały cechować się:
- precyzyjnym zaplanowaniem i bezbłędnym wykonaniem (realizacja blisko jednej czwartej całego projektu została wykonana w ciągu pierwszego tygodnie jego trwania)
- synchronizacją działań w krótkim terminie na obszarze całego kraju
- elastycznością pozwalającą na skuteczne reagowanie na przeciwności zewnętrzne
- zdolnością dostosowania operacji logistycznych do obsługi towarów o bardzo wysokim stopniu wrażliwości na uszkodzenie w transporcie i handlingu.
Wg nieoficjalnych danych, z wartego ok. 100 mln zł budżetu przeznaczonego na rebranding marki na zmianę wystroju salonów i punktów sprzedaży Ery przeznaczono kilka mln zł.
{jumi [*9]}