czwartek, luty 13, 2025
Follow Us
środa, 22 styczeń 2025 14:53

Żabka wkracza w świat retail media z Żabka Ads Wyróżniony

Napisane przez mat.pras
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Żabka Ads oferuje reklamodawcom szereg korzyści Żabka Ads oferuje reklamodawcom szereg korzyści MAT.PRAS

Sieć sklepów Żabka wprowadza innowacyjne narzędzie marketingowe Żabka Ads - Shopper-Driven Media, wykorzystujące ponad 1500 cyfrowych nośników w swoich sklepach.

Image of Ekrany cyfrowe w sklepie Żabka z reklamami Żabka Ads

Żabka Ads to platforma reklamowa, która umożliwia reklamodawcom dotarcie do milionów klientów odwiedzających sklepy Żabka każdego dnia. Dzięki cyfrowym ekranom umieszczonym w punktach sprzedaży, marki mogą prezentować nie tylko oferty produktowe, ale również usługi, informacje o wydarzeniach czy akcje społeczne.

Żabka Ads - nowa era reklamy w sklepach convenience

Żabka Ads oferuje reklamodawcom szereg korzyści, w tym możliwość precyzyjnego targetowania kampanii, dostęp do danych o klientach i elastyczność w planowaniu budżetu.

Kluczowe zalety Żabka Ads:

  • Ogólnopolska i lokalna reklama: Kampanie mogą być targetowane na cały kraj lub wybrane regiony.
  • Rekomendacje ekspertów: Zespół Żabki doradza reklamodawcom, jak skutecznie dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

Jak działa Żabka Ads?

Mechanizm Żabka Ads polega na analizie anonimowych danych sprzedażowych z ponad 11 000 sklepów oraz danych z aplikacji Żappka (demografia, preferencje zakupowe). Na tej podstawie zespół Żabki przygotowuje rekomendacje dla reklamodawców, jak skutecznie dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

  • Wykorzystanie danych sprzedażowych: Rekomendacje oparte są na anonimowych danych sprzedażowych z ponad 11 000 sklepów Żabka.
  • Wsparcie aplikacji Żappka: Dane z aplikacji (demografia, preferencje zakupowe) pomagają w lepszym targetowaniu reklam.
  • Dostosowanie do potrzeb klienta: Żabka Ads umożliwia personalizację przekazu i prezentowanie ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb.

Retail media - globalny trend, który zdobywa Polskę

Retail media to dynamicznie rozwijający się trend na świecie. Już co piąty dolar z budżetów marketingowych przeznaczany jest na reklamy w miejscach zakupów. Również w Polsce marketerzy coraz chętniej inwestują w to rozwiązanie.

Korzyści dla reklamodawców i klientów

Żabka Ads to nie tylko korzyści dla reklamodawców, ale również dla klientów. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący mogą otrzymać więcej informacji o produktach, poznać ich historię, dowiedzieć się o promocjach i zniżkach.

Red Bull pierwszym partnerem Żabka Ads

Pierwsza kampania pilotażowa Żabka Ads z Red Bull potwierdziła skuteczność nowego narzędzia.

"W Red Bull Polska cenimy innowacyjne podejście do komunikacji. Żabka Ads daje markom nowe możliwości precyzyjnego dotarcia do konsumentów w kluczowym momencie podejmowania decyzji zakupowych." - zespół marketingu Red Bull Polska.

a