poniedziałek, styczeń 13, 2025
Follow Us
piątek, 06 grudzień 2024 12:12

Żabka otwiera 1000. sklep w sercu Warszawy – wyjątkowa placówka w Centrum LIM Wyróżniony

Napisane przez mat.pras/red
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców mat.pras

Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka w stolicy liczy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu: warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego.

Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców Warszawy, którym Żabka towarzyszy już od 22 lat!

Historia Żabki w Warszawie

To właśnie 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej otwarty został pierwszy sklep sieci w stolicy. Od tamtej pory Żabka przekształciła się z pojedynczego punktu w kluczowy element codziennego życia wielu mieszkańców. Wyróżnikiem sklepów stała się ich wysoka dostępność, jakość usług i bliskość. Dziś Żabkę można znaleźć na stacjach metra, kampusach, biurowcach oraz osiedlach mieszkaniowych. Trzymane w dłoniach kubki kawy z Żabki Café stały się nieodłączną częścią warszawskiego krajobrazu.

Współpraca kluczem do sukcesu

Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Żabka jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. W Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą miejsca pracy i rozwijają lokalną przedsiębiorczość.

– Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Unikalna oferta gastronomiczna

Placówka w Centrum LIM to jedna z tych, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami.

– Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą – podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.

Niespodzianki i promocje

Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to nie tylko kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci, ale także efekt współpracy z tysiącami przedsiębiorców. Innowacyjność i dbałość o partnerów oraz klientów stanowią fundamenty tego sukcesu. Zachęcamy do odwiedzenia nowej, flagowej placówki w Centrum LIM. Dla pierwszych klientów przygotowano specjalne niespodzianki oraz promocje!

a