czwartek, grudzień 05, 2024
Follow Us
czwartek, 28 listopad 2024 12:05

Żabka rozwija kompetencje franczyzobiorców poprzez innowacyjny konkurs biznesowy Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Żabka, zarządzająca siecią ponad 10 900 sklepów w Polsce, nieustannie inwestuje w rozwój swoich franczyzobiorców Żabka, zarządzająca siecią ponad 10 900 sklepów w Polsce, nieustannie inwestuje w rozwój swoich franczyzobiorców mat.pras

Lider polskiego rynku franczyzowego po raz kolejny potwierdza, że rozwój przedsiębiorczości stanowi kluczowy element jego działalności.

W ramach programu Akademia Przedsiębiorczości Żabka zorganizowała unikalne szkolenie menedżerskie dla zaangażowanych franczyzobiorców. Inicjatywa w formie konkursu biznesowego z wykorzystaniem Branżowych Symulacji Biznesowych firmy Revas łączy teorię zarządzania z praktyką w angażującym środowisku wirtualnym.

Akademia Przedsiębiorczości – wsparcie dla franczyzobiorców

Żabka, zarządzająca siecią ponad 10 900 sklepów w Polsce, nieustannie inwestuje w rozwój swoich franczyzobiorców. Akademia Przedsiębiorczości to sztandarowy projekt firmy, realizowany we współpracy z partnerami, takimi jak Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej czy I'GS In Good Strategy Moniki Ferreiry. Program obejmuje bezpłatne szkolenia z zakresu HR, sprzedaży, finansów i podatków, umożliwiając uczestnikom zdobycie wiedzy potrzebnej do skutecznego zarządzania własnym sklepem.

Innowacyjne szkolenie w formie symulacji

Wśród najnowszych inicjatyw Akademii Przedsiębiorczości znalazło się szkolenie w formie konkursu biznesowego. Podczas pięciu tygodni uczestnicy wcielali się w role menedżerów wirtualnych firm. Dzięki symulacjom firmy Revas mogli podejmować strategiczne decyzje dotyczące zarządzania zespołem, inwestycji czy optymalizacji oferty.

„Przedsiębiorczości należy uczyć w praktyce. To najskuteczniejsza metoda przygotowania do wyzwań biznesowych” – mówi Wojciech Pitura, prezes Revas.

Rozwój kompetencji i integracja

Finał programu odbył się 21 listopada w Centrum Logistycznym Żabki w Nadarzynie. Uczestnicy rywalizowali, rozwijając umiejętności strategicznego myślenia, analizy danych i pracy zespołowej.

„Akademia Przedsiębiorczości daje franczyzobiorcom przewagę konkurencyjną. To wiedza, która procentuje w codziennym zarządzaniu sklepem” – dodaje Katarzyna Zagańczyk-Gryglas, uczestniczka konkursu.

Inwestycja w przyszłość

Żabka udowadnia, że nowoczesne podejście do edukacji przedsiębiorczej buduje solidne podstawy rozwoju zarówno dla franczyzobiorców, jak i całej sieci.

Więcej informacji o programie franczyzowym Żabki znajdziesz na stronie:
www.zabka.pl/franczyza.

a