wtorek, grudzień 06, 2022
Follow Us
piątek, 04 listopad 2022 13:29

W Żabce Nano… 24/7, bez kas i bez kolejek Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano Kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano mat.pras

Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”.

Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz zachęcenie nowych klientów do korzystania z możliwości robienia szybkich i wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu. Przekaz kampanii jest zgodny z nowym pozycjonowaniem marki Żabka. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka, dzięki której można odebrać nawet 200 zł na codzienne zakupy w placówkach Żabka Nano.

– Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób – po prostu zabierając produkty z półek, bez konieczności skanowania i płacenia za nie przy kasie. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila – proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość, dopasowanie asortymentu i innowacyjność – pokazujemy w kampanii „Kupuj, jak lubisz” – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future. 

Kampania „Kupuj, jak lubisz”

Kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach – Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie – prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Warszawiacy zobaczą także w listopadzie i grudniu murale w 4 lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej.

W spotach reklamowych w zabawny sposób pokazano historie dwóch osób, które kupują, jak lubią. Pierwszy, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i wyskakuje do Żabki Nano po szybkie zakupy. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy, korzystając z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.

Tylko w Żabce Nano do 200 zł na zakupy

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, w ramach której można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano. Pierwszy bon – 5 zł na start – klient otrzymuje od razu po aktywowaniu promocji w aplikacji. Każdy kolejny bon klient otrzyma po wykonanych zakupach na łączną kwotę 15 zł. Promocja działa kumulatywnie – wymagane 15 zł może składać się z więcej niż jednych zakupów (np. transakcja 5 zł i druga na 10 zł). Bon generowany jest po pobraniu środków z karty i wystawieniu rachunku. Informację o otrzymaniu bonu klient otrzymuje pushem. Promocję można aktywować do 6 grudnia br. i korzystać z niej przez 40 dni. Zasady działania promocji opisano na stronie: https://zabka-nano.pl/ 

Aplikacja mobilna Żappka dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie. Liczy blisko 50 tego typu placówek, a w planach jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.

a