poniedziałek, sierpień 15, 2022
Follow Us
środa, 09 luty 2022 11:37

Dwa miliony unikatowych słoików Nutelli Wyróżniony

Napisane przez mat.pras
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella®, a jego wyrazem jest uśmiech Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella®, a jego wyrazem jest uśmiech mat.pras

Każdy może stać się twarzą marki i trafić na etykietę słoika kremu Nutella®. Wystartowała kampania Nutella® Unique Smile – tak wyjątkowa, jak każdy uśmiech!

Każdy uśmiech jest wyjątkowy, ten szeroki i ten nieśmiały, ten spokojny i ten wyrazisty… teraz dzięki promocji Nutella® Unique Smile możesz zatrzymać go na dłużej zamawiając personalizowane etykiety z twoim własnym uśmiechem!  

„Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella®, a jego wyrazem jest uśmiech. Wiemy, że uśmiech każdego z naszych konsumentów jest niepowtarzalny dlatego stworzyliśmy specjalną limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella®. Każdy słoik jest inny, a w ramach limitowanej edycji przygotowaliśmy ich ponad 2 miliony! W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja” – tłumaczy Łukasz Sasin, Country marketing manager kategorii Nutella®  

Etykieta każdego ze słoików zaprojektowanych w ramach limitowanej edycji różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.

Z okazji startu kampanii, rozpoczynamy także promocję konsumencką, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella®, będzie mógł na stronie internetowej marki - nutella.pl - w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęciem! My zajmiemy się drukiem i wysyłką, a klienci będą mogli cieszyć się niepowtarzalną pamiątką.

- Kampania Nutella® Unique Smile promuje najważniejszą wartość dla Grupy Ferrero – czyli radość. Każdy uśmiech jest tak samo piękny, każdy się liczy. Promujemy tę wartość już od 30 lat istnienia Ferrero w Polsce. Ten rok, w związku z jubileuszem, jest dla nas szczególny, chcemy się więc dzielić z naszymi klientami, tym, co najlepsze – uśmiechem – przekonuje Beta Dziekanowska, Menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.

Kampania wystartowała 07.02.2022 i jest prowadzona przy użyciu reklamy TV, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych. Koncepcję promocji przygotowaliśmy wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato, a za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.

a