Wygodna i intuicyjna nawigacja sklepu hebe.pl umożliwia łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów.
Asortyment produktów dostępnych na platformie został rozszerzony o nowe marki, dostępne dotychczas tylko w wybranych sklepach: NYX, Physicians Formula, Teaology, Yasumi, Saem, A by Bom, Tony Moly, i wiele, wiele innych. W ofercie znalazł się szeroki asortyment dermokosmetyków, m.in. marek Vichy czy La Roche-Posay oraz produktów do twarzy, ciała i włosów z kategorii naturalnych, koreańskich, profesjonalnych, a także zapachy i szeroki wybór produktów do makijażu.
- Otwarcie sklepu internetowego to bardzo ważny i duży krok w rozwoju sieci Hebe. Dzięki niemu klienci na terenie całej Polski uzyskują dostęp do naszego asortymentu oraz regularnych promocji, trendów i nowych marek, w tym – dotychczas – dostępnych stacjonarnie na wyłączność. Platforma szybko spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami klientów. To jednak dopiero początek, ponieważ wciąż będziemy się rozwijać i zaskakiwać naszych klientów kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi – mówi Francisco Almeida, dyrektor e-commerce sieci Hebe.
W sklepie internetowym Hebe obowiązują takie same promocje, jak w ulotce dostępnej w sklepach stacjonarnych, także te dla użytkowników karty Hebe. Rejestrując się na stronie i zakładając konto, klienci automatycznie zostają członkami programu lojalnościowego i mogą korzystać z wachlarza dedykowanych promocji.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski dostarczane są przesyłką kurierską, natomiast paczkę można odebrać bezpłatnie również w wybranej drogerii Hebe – na razie na terenie Warszawy. Lista lokalizacji ma być sukcesywnie rozszerzana. Zwrotów klienci mogą dokonywać w ciągu 14 dni w sklepach stacjonarnych lub odsyłając przesyłkę na wskazany adres.