Firma Sellions tworzy systemy automatyzacji sprzedaży nowej generacji w jej funkcjonalności znajdziemy takie moduły jak: raportowanie wizyt, edukacja handlowców, motywacja handlowców czy automatyzacja marketingu. Z aplikacji skorzystało do tej pory ponad 100 000 osób pracujących na rzecz czołowych firm m. in. z branży FMCG i telekomunikacyjnej.
"Sellions wypracował wyjątkową platformę i rozwiązanie adresujące potrzeby zarówno zespołów zarządzających, jak również sprzedawców. Z doświadczenia wiem jak ciężkie i drogie jest wdrożenie narzędzi CRMowych takich jak np. Salesforce. Duże przedsiębiorstwa jak Liberty Global wydają na nie miliony, a wdrożenie często zajmuje kilka lat.
Oczywiście na koniec dnia otrzymujemy kompleksowe narzędzie, ale skierowane przede wszystkim do kadry zarządzającej, a w mniejszym stopniu do samych handlowców. To, co podoba mi się w Sellions, to fakt, że zaadresowali dwa główne wyzwania - oferują elastyczną, efektywną kosztowo platformę, nastawioną na budowanie zaangażowania handlowców. Umożliwia ona łatwe zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji z klientem w jednym miejscu, a ponadto może być używana jako dodatek do Salesforce oraz podobnych systemów CRM. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy już przeszli bolesny okres wdrożenia głównego systemu, mogą łatwo skorzystać z Sellions i przyspieszyć cyfrową transformację sprzedaży" - powiedział Frans-Willem de Kloet, cytowany w komunikacie.