sobota, 30 styczeń 2010 14:42

Karty w Internecie

Napisane przez Radosław Konieczny
Oceń ten artykuł
(1 głos)
Karta podarunkowa Go Smile

Zakończyla się pierwszy etap internetowej kampani wizerunkowej spółki Card System, należącej do Grupy Bonus – największego polskiego dystrybutora przedpłaconych kart płatniczych. Celem kampanii była promocja nowych kart podarunkowych Go Free i Go Smile.

W działaniach uwzględniono przede wszystkim internet. Akcji towarzyszyła promocja, prowadzona w wybranych punktach sprzedaży detalicznej, m.in. w HDS, Tabak Polska i Ruchu na terenie całego kraju. Kampanię wspierały też działania z zakresu public relations, prowadzone przez agencję AM Art-Media. Karty GoFree i GoSmile są promowane były na portalach biznesowych i ogólnoinformacyjnych, w witrynach młodzieżowych i kobiecych, a także na największych forach społecznościowych. Całość wspierana jest akcjami mailingowymi. Kampania została przygotowana przy współpracy z U2 Media sp. z o.o. i Tradedoubler oraz wrocławską agencją reklamową 2BU Studio.

Grupa Bonus, do której należy spółka Card Systems, to obecnie największy w kraju dystrybutor przedpłaconych kart płatniczych. Oprócz oferty skierowanej do klientów indywidualnych, jak wspomniane karty GoFree i GoSmile, Bonus oferuje gamę kart skierowanych do pracodawców. Popyt na karty przedpłacone wzrósł m.in. w związku z korzystnymi rozwiązaniami podatkowymi, wprowadzonymi w minionym roku. I tak świadczenia otrzymywane przez pracownika w związku z finansowaniem działalności socjalnej ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, są zwolnione do wysokości 380 zł – zwolnienie to obejmuje też środki przekazywane na karcie podarunkowej.

Korzystne rozwiązania podatkowe wiążą się także ze stosowaniem kart restauracyjno-żywieniowych, będących bonami towarowymi w formie elektronicznej. Ich wartość, do wysokości 190 zł, stanowi koszt dla firmy. Nie jest również obciążona podatkiem VAT ani składką ZUS.