Celem firmy jest zdobycie klientów poprzez: wysoki komfort podróży, częstotliwość kursowania, atrakcyjne ceny, a także możliwość zwrotu pieniędzy za bilet w przypadku kiedy pasażer nie będzie zadowolony z podróży.
- Nie jesteśmy drugim Polskim Busem, chociaż mamy świadomość, że potrzeba czasu, by nasi klienci sami to przyznali – mówi Hannes Saarpuu, prezes firmy. - Do tej pory mieszkańcy Tarnowa, Kielc i Rzeszowa mogli narzekać na brak atrakcyjnych cenowo i komfortowych połączeń z Warszawą. Zaledwie trzy bezpośrednie połączenia kolejowe z Rzeszowa, konieczność przesiadki dla podróżnych z Tarnowa oraz drogie połączenie kolejowe dla podróżnych z Kielc. Teraz podróżni mogą uniknąć wielu spośród tych niedogodności. Jesteśmy realną alternatywą wobec innych środków transportu, oferując niezawodność usług, wysoką częstotliwość połączeń oraz atrakcyjne ceny – podkreśla.
Ekspresowe połączenia na wszystkich trasach obsługuje 15 nowych autobusów o wysokim standardzie wyposażenia DAF-Irizar. Autobusy wyjeżdżają na nowe trasy w Rzeszowie z „Wagabundy" przy dworcu PKP, w Kielcach z dworca autobusowego, a w Tarnowie z Czarnowskiej oraz dworca autobusowego i pętli Jasna II. Po zwiększeniu liczby połączeń, autobus kursuje z Warszawy do Krakowa 10 razy dziennie, z Kielc - 7 razy , Rzeszowa - 5 razy oraz Tarnowa – 2 razy dziennie. Obecnie w stolicy wszystkie połączenia tej linii autobusowej są realizowane z przystanku Metro Marymont (a nie Wilanowska), zlokalizowanego na pętli autobusowej. Drugi przystanek w Warszawie jest na terminalu autobusowym lotniska Chopina. Obsługuje on po jednym kursie dziennie na trasach: Warszawa-Kielce-Kraków, Kraków-Kielce-Warszawa i Rzeszów-Warszawa.
Estoński przewoźnik uruchomił w Polsce pierwsze krajowe połączenie autokarowe w lutym br. Początkowo firma oferowała kursy na trasie Warszawa-Kraków siedem razy dziennie z każdego miasta. Od drugiej połowy czerwca siatka krajowych połączeń firmy powiększyła się o Rzeszów, Tarnów i Kielce, a liczba połączeń na trasie Warszawa-Kraków wzrosła do 10 dziennie. Przewoźnik zbiera bardzo dobre opinie od swoich klientów z Polski. 90% podróżnych ocenia poziom usług Lux Expressu na dziewięć w dziesięciostopniowej skali, a co piąty pasażer dołączył do programu lojalnościowego PINS co oznacza, że przewoźnik zyskuje coraz więcej stałych klientów.
Lux Express chce pozyskać klientów nie tylko wysoką jakością usług, ale także ceną biletów. Maksymalna jej wartość w jedną stronę na trasach Warszawa-Rzeszów, Warszawa-Kraków i Warszawa-Tarnów wynosi 59 zł, natomiast na pozostałych trasach - 39 zł. Dodatkowo obowiązuje stały system zniżek: - 80% dla dzieci do 7. roku życia, - 40% dla podróżnych do 16. roku życia, -10% do 26. roku życia oraz -40% dla podróżnych powyżej 60. roku życia. Stałym klientom proponuje program lojalnościowy PINS, który nagradza częste podróże kolejnymi poziomami zniżek, od 15 do nawet 40%. Linia zachęca do testowania nowych połączeń także bardzo atrakcyjnymi zniżkami. Na przykład, promocyjne bilety kupione do 21 czerwca na lipcowe przejazdy na trasach Warszawa-Rzeszów, Warszawa-Kraków i Warszawa-Tarnów kosztowały od 5 zł, a pozostałe połączenia od 3 zł. Podczas podróży pasażerowie mogą skorzystać z wielu udogodnień: darmowej sieci wi-fi, napić się bezpłatnie kawy i herbaty, naładować telefon dzięki gniazdkom dostępnym przy każdej parze siedzeń. Poza tym na klientów czekają wygodne i odchylane fotele, komfortowa przestrzeń na nogi oraz personalne systemy multimedialne, wbudowane w poprzedzające fotele. W przypadku niezadowolenia z podróży, przewoźnik oferuje także zwrot pieniędzy za bilet. Bilety a także regulamin składania reklamacji znajduje się na stronie internetowej: www.luxexpress.eu oraz w biurach sprzedaży w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie i Tarnowie. Obecnie nie ma jeszcze punktu sprzedaży w Kielcach.