piątek, październik 04, 2024
Follow Us
czwartek, 13 marzec 2014 12:01

Powszechne tanie latanie

Napisane przez Ewa Ploplis-Olczak
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Ryanair i Travelport ogłosiły zawarcie współpracy, której efektem będzie stworzenie platformy dla podróży biznesowych, umożliwiającej przedsiębiorstwom i biurom podróży jeszcze większy dostęp do niskich cen i tras lotniczych linii Ryanair. W br. Ryanair ma ambitne plany przewieźć ponad 81,5 mln pasażerów.

Uruchomienie rezerwacji dla przedsiębiorstw działających w branży turystycznej jest najnowszą zmianą w programie rozwoju Ryanair. Nowy produkt dla klienta biznesowego zostanie zaprezentowany latem, wraz z całkowicie odnowioną stroną internetową Ryanair, nową aplikacją na telefon i mobilnymi kartami pokładowymi.

- Partnerstwo z Travelport jest znaczącym wydarzeniem dla Ryanair i dla przedsiębiorstw w całej Europie i poza nim. Pokazuje jak będziemy rozwijać naszą działalność – mówi Kenny Jacobs, dyrektor ds. marketingu z Ryanair (Londyn). Jako największa linia lotnicza w Europie, przewieziemy w br. ponad 81,5 mln pasażerów, na największej sieci tras, łączącej 186 portów lotniczych w 30 krajach. Więcej niż 22% naszych klientów wybrało Ryanair w celach podróży służbowych i spodziewamy się, że ten odsetek wzrośnie, przy współpracy, która umożliwi przedsiębiorcom i biurom podróży na jeszcze większy dostęp do niskich cen i tras Ryanair, zapewniając co roku oszczędność milionów euro w kosztach podróży. – dodaje.

Obecnie Ryanair oferuje 1600 lotów dziennie i ponad 500 000 rocznie, z 65 baz. Obsługuje 1600 międzynarodowych tras w 30 krajach. Łączy 186 destynacji. Posiada w swojej flocie ponad 300 nowych samolotów Boeing 737-800. Przewoźnik niedawno ogłosił zamówienie na kolejne 175 nowych samolotów Boeing, które zostaną dostarczone między 2014 i 2018 r. Firma zatrudnia ponad 9 tys. wysoko wykwalifikowanych pracowników.

Travelport jest jedną z największych firm oferującą usługi dystrybucji i e-commerce dla światowej branży turystycznej. Firma jest obecna w 170 krajach i zatrudnia ok. 3,5 tys. pracowników. W 2013 r. jej przychód netto wyniósł 2,08 bln dolarów. Działalność gospodarcza Travelport składa się z globalnego systemu dystrybucji ("GDS"), która obejmuje marki Galileo i Worldspan. Ta prywatna firma z siedzibą w Atlancie (stan Georgia) oferuje także technologiczne rozwiązania dla linii lotniczych i jest także współwłaścicielem eNett.

- Jesteśmy podekscytowani, że największe, tanie linie lotnicze w Europie wybrały Travelport jako swojego partnera i że w pełni możemy zaoferować nasze wyjątkowe technologie dystrybucji przeznaczone dla branży turystycznej. – mówi Kurt Ekert, wiceprezes i dyrektor ds. handlowych Travelport. Cieszymy się ze współpracy, której celem jest osiągnięcie ambicji firmy Ryanair i rozszerzenie szerokiego wyboru niskich cen podróży dla klientów biur podróży na całym świecie - dodaje.

a