W ramach kampanii emitowane będą także reklamy wspierające reprezentację i zachęcające do kibicowania drużynie narodowej. Spoty pojawią się w telewizji i radiu oraz będą widoczne w prasie oraz na billboardach. Kampania przygotowana została przez Agencję Duda Polska
W 2010 r. Biedronka została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej Wsparcie drużyny narodowej ma na celu integrację różnych grup wokół pozytywnego zjawiska społecznego, jakim jest kibicowanie reprezentacji. Poza prowadzoną kampanią komunikacji marketingowej pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” Biedronka uczestniczy w ważnych wydarzeniach sportowych takich jak „Nadzieja na Euro” - Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Biedronka jest organizatorem wystaw „Polska piłka – historie prawdziwe” prezentujących największe sukcesy polskiej piłki. Wspiera także liczne imprezy z obszaru sportu m.in.: Europejski Kongres Byłych Piłkarzy, Galę Tygodnika Piła Nożna, Ogólnopolski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Press Cup, Europejski Turniej Piłkarski Dziennikarzy Ostróda Cup. Z inicjatywy Biedronki wydana została książka znanego dziennikarza i znawcy piłki nożnej Tomasza Wołka pt. „Futbol – historie prawdziwe”. Sieć jest także pomysłodawcą „Loży Piłkarskiej” - cyklicznych spotkań sportowców, polityków i dziennikarzy. Aktualne informacje o drużynie narodowej można obejrzeć na stronie www.pilka.biedronka.pl
{jumi [*9]}