czwartek, grudzień 12, 2024
Follow Us
czwartek, 18 marzec 2010 19:57

Biedronka najwyżej oceniona przez klientów

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Biedronka najwyżej oceniona przez klientów www.biedronka.pl

Biedronka – największa sieć supermarketów spożywczych w Polsce – została laureatem tegorocznej edycji rankingu dziennika „Rzeczpospolita” „Jakość obsługi” w kategorii supermarkety.

{jumi [*4]}Sieć uzyskała najwyższy wskaźnik jakości obsługi w porównaniu ze wszystkimi badanymi sieciami, znacznie lepszy, niż rezultat uzyskany w ub.r. Klienci ocenili Biedronkę wyżej pod względem oferty, ceny i asortymentu. W głosowaniu wzięli udział również internauci, dzięki czemu grupa respondentów była znacznie liczniejsza niż w standardowych badaniach.

– Dokładamy wiele starań do rozwoju jakości oraz kładziemy nacisk na badania jakości obsługi w naszych sklepach – podkreślił Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD), właściciela sieci. Wg informacji firmy, w trosce o jakość oferty produktów dostępnych w sklepach jak również jakość obsługi klientów, przez lata poczyniono duże inwestycje i włożono w wiele wysiłku w przeprowadzenie programów szkoleniowych, specjalnie dostosowanych do potrzeb sklepów. Wdrożony został rozbudowany program badania jakości obsługi, który pozwala na co dzień doskonalić wszystkie elementy ważne dla klientów. Sieć sklepów detalicznych Biedronka liczy 1500 placówek. Firma zatrudnia około 27 tys. pracowników. Od 1995 r. JMD zainwestowała w Polsce powyżej 3 mld zł

{jumi [*9]}

a