sobota, kwiecień 20, 2024
Follow Us
piątek, 02 grudzień 2011 21:16

Teraz Polska Promocja po raz piąty

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Teraz Polska Promocja po raz piąty Teraz Polska Promocja

6 grudnia w godz. 11.30 – 15.30 w warszawskim Pałacu Staszica odbędzie się Gala V edycji konkursu „Teraz Polska Promocja”. Będzie ona połączona z konferencją „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.

W trakcie gali uzdolnieni absolwenci szkół wyższych odbiorą prestiżowe laury za najlepsze prace magisterskie na temat promocji Polski – polskiej gospodarki, turystyki, rolnictwa, miast, regionów, wizerunku Polski i in. Gala stanowi zwieńczenie kolejnej odsłony przedsięwzięcia, mającego na celu popularyzację tematyki marketingu terytorialnego i brandingu narodowego Polski, dla poprawy konkurencyjności naszego kraju, poprzez wzrost jakości jego promocji w świecie. Inicjatywę wspiera liczne grono uznanych osób i instytucji, które uczestniczą w organizacji konkursu oraz gali i konferencji wieńczącej już V jego edycję. Wśród organizatorów znajdują się Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. oraz Polska Organizacja Turystyczna. Partnerami konkursu są: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa, Deutsche Bank PBC, Polskie Górnictwo i Gazownictwo Naftowe, System Gazociągów Tranzytowych EuRoPol GAZ, oraz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych.

 

Ceremonia wręczenia nagród laureatom nagród głównych, nagród specjalnych (ufundowanych przez patronów i partnerów) oraz wyróżnień zostanie poprzedzona konferencją „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”. Konferencja wpisuje się w cykl podobnych wydarzeń – konferencji i seminariów – organizowanych przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego w ramach programu „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy”, animujących debatę publiczną na temat tego, jaka jest, a jaka powinna być promocja Polski w świecie. Przedstawiciele instytucji organizatorów, partnerów i patronów konkursu prac magisterskich, a więc organizacji, które są współtwórcami, a niekiedy beneficjentami działań z zakresu marketingu narodowego Polski, będą mieli kolejną okazję do wymiany doświadczeń oraz analizy stanu obecnego, dokonań, zaniedbań i wyzwań w zakresie systemowej, strategicznej promocji Polski. Konferencja ma stać miejscem spotkania i dyskusji środowiska naukowego (reprezentanci szkół wyższych prowadzących badania naukowe istotne dla promocji Polski) ze środowiskiem praktyków – osób i organizacji kreujących system i projekty promocyjne dla Polski.

{jumi [*9]}

 

a