poniedziałek, lipiec 13, 2020
Follow Us
×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 64.
piątek, 26 luty 2010 14:48

Trzy Impactory dla Plusa

Napisał
Oceń ten artykuł
(2 głosów)
Impactor dla Plusa Impactor dla Plusa
Polkomtel SA, operator największej polskiej sieci komórkowej Plus, został obsypany deszczem nagród podczas Gali XII edycji Impactorów, najstarszego polskiego konkursu marketingowego. Nagrodę specjalną – Impactor Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela. Nagrodzono również Projekt Siatkówka i kampanię reklamową z TurboDymoManem.
{jumi [*4]}Jak podkreślili organizatorzy, przyznana Dariuszowi Matuszakowi nagroda Impactor Dekady stanowi dowód uznania dla architekta i wykonawcy unikatowego projektu sponsoringu polskiej siatkówki. - Od wielu lat polityka ta przynosi ponadprzeciętne efekty w postaci radości milionów Polaków, sukcesów sportowych siatkarzy oraz korzyści dla Sponsora, który jest największą siecią komórkową w Polsce - czytamy w uzasadnieniu.

- Ta nagroda jest dla mnie szczególnie ważna, ponieważ jest kolejnym dowodem, że strategia wspierania polskiej siatkówki przynosi wymierne korzyści obu stronom – sieci Plus i polskim zawodnikom – podkreślił laureat, odbierając nagrodę. - To również przykład, że przemyślana, budowana przez lata partnerska współpraca może przynieść wspaniałe efekty.

Projekt Polska Siatkówka również został uhonorowany w tegorocznym konkursie nagrodą Impactor. Uznanie Akademii Mediów i Reklamy wzbudził konsekwentny udział programowy Polkomtel SA w rozwoju tej dyscypliny sportu w Polsce oraz osiągnięcie wyjątkowo wysokich wskaźników kojarzenia firmy jako sponsora siatkówki. Szczególnie podkreślono efekty długofalowej strategii w postaci silnej identyfikacji marki Plus ze sportem i jakościowo nowych standardów organizacji widowiska sportowego, a także zrozumienie wspólnego celu między sponsorem, Polskim Związkiem Piłki Siatkowej a zawodnikami.

Kolejny Impactor przypadł kampanii reklamowej z udziałem TurboDymoMana. Kampania promująca ofertę usług przedpłaconych 36.6 została uznana za oryginalną kreację, doskonale wpisującą się w konwencję dotychczasowych działań marki.

W XII edycji konkursu Impactor wyróżnieni zostali również m.in.: Człowiek Roku Przemysłu Mediowego - Ryszard Pieńkowski, Prezes Zarządu INFOR PL SA.

Impactor Dekady przypadł Krzysztofowi Kruszewskiemu, Dyrektorowi Generalnemu Millward Brown SMG/KRC.

Dodatkowo Centrum im. Adama Smitha przyznało nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Tomasz Wróblewski, dziennikarz i publicysta.

Impactor jest najstarszym, organizowanym od 12 lat polskim konkursem marketingowym. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z profesjonalistów branży marketingowej. Wśród laureatów minionych edycji znajdują się m.in.: Zygmunt Solorz-Żak, Piotr Walter, Paweł Kastory, Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Wanda Rapaczyńska, Jakub Bierzyński, Bogdan Rymanowski, Tomasz Lis, Andrzej Morozowski, Tomasz Sekielski i Kamil Durczok.

{jumi [*9]}

a