{jumi [*4]}Zwieńczeniem projektu o nazwie „Ekspedycja Mont Blanc" było zdobycie szczytu Europy. W wyprawie uczestniczyło ośmiu pracowników PKP Cargo, w tym jedna kobieta. Wszyscy chętni do udziału w ekspedycji pracownicy musieli spełnić kilka warunków, m.in. posiadać doświadczenie we wspinaczce wysokogórskiej oraz cieszyć się dobrym zdrowiem i kondycją fizyczną. Wszystkie wytypowane osoby wzięły wcześniej udział w obozie przygotowawczym w Tatrach.
- Wyprawa na Mont Blanc to doskonały pomysł uświetnienia 10. urodzin naszej spółki. W ten sposób udowadniamy, że ludzie PKP CARGO potrafią przekraczać kolejne granice, nie boją się nowych, ambitnych wyzwań oraz że wraz ze swoją firmą możemy zdobywać najwyższe szczyty i utrzymywać pozycję lidera. Poza tym, to cudowne doświadczenie dla wszystkich członków naszego zespołu – dla wielu z nas jest to szansa na realizację od dawna odkładanych marzeń – powiedziała jedyna kobieta wśród uczestników wyprawy, Wioleta Drożdowska.
Spółka z okazji swojego jubileuszu prężnie ruszyła z działaniami promocyjno-marketingowymi. W lipcu uruchomiony został profil na portalu społecznościowym Facebook, na którym można już znaleźć informacje nie tylko o wyprawie trekkingowej na Mont Blanc (na profilu była zamieszczona relacja z wyprawy), ale także o projekcie „Niezwykli ludzie PKP Cargo", pokazującym ciekawe pasje pracowników spółki. Adres profilu to www.facebook.com/pkpcargo.
Wszystkie projekty związane z obchodzonym przez PKP Cargo 10-leciem można też znaleźć na specjalnej stronie internetowej: www.pkp-cargo.pl/cargo10.
{jumi [*9]}