{jumi [*4]}Zmiana strategii zarządzania, kompleksowe podejście do procesu komunikacji marek i niestandardowe rozwiązania marketingowe, a także znaczne grono stałych, zadowolonych klientów – znanych, globalnych marek – pozwoliło na pojawienie się SF1 wśród największych rynkowych graczy. Zaledwie dwa lata temu agencja poszerzyła zakres usług o strategie, kreację i kompleksowe realizacje projektów z zakresu marketingu zintegrowanego, a już teraz może poszczycić się wieloma bardzo pozytywnie odebranymi na rynku projektami. Działania SF1 są bardzo dobrze oceniane przez klientów firmy, a teraz zostały dostrzeżone także przez Kapitułę konkursu organizowanego przez Media&Marketing Polska.
- Wyróżnienie SF1 jest dla nas sygnałem, że idziemy w dobrym kierunku. Zadowolenie naszych klientów, jest największą nagrodą, a wyniki badań przeprowadzone przez SMG/KRC tylko potwierdzają najwyższą jakość oferowanych przez nas usług – mówi Jacek Gliniak General Manager SF1. Dziękujemy naszym klientom za obdarzenie nas zaufaniem i obiecujemy nie spocząć na laurach – dodaje Gliniak.
W gronie laureatów konkursu, obok SF1 znalazły się również Euro RSCG 4D, Euro RSCG Marketing House, Lowe Activation, Focus Media Group i Tequila/Polska.
Zespół SF1 liczy obecnie 22 osoby. Wśród stałych klientów SF1 znajdują się takie firmy jak: Diageo, Groupe SEB, LOreal, Motorola, Nikon, Strauss Cafe, Syngenta, Żywiec Zdrój. Nowi klienci to: Apple, Citi Handlowy, Hortex, Lorenz Bahlsen, Pracuj.pl.
{jumi [*9]}