Łukasz Krzeski – kierownik działu promocji i PR biura komunikacji korporacyjnej Polkomtela przedstawił działania z zakresu CSR jego firmy, poświęcone rozpowszechnieniu specjalnych numerów alarmowych dla turystów w górach, nad jeziorami i nad morzem. Ich użytkownicy otrzymują do swych telefonów komórkowych specjalne aplikacje, ułatwiające nie tylko szybkie zawiadamianie pogotowia czy straży pożarnej w razie wypadków, lecz także uczące zasad udzielania pierwszej pomocy potrzebującym.
Panel dyskusyjny stanowił imprezę towarzyszącą XIII edycji konkursu Impactor. Podczas gali finałowej tej edycji konkursu (za rok 2010) ogłoszono jej wyniki. Laureatem (Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego) została Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzający AGB Nielsen Media Research. Ponadto wyłoniono cztery firmy roku i siedem projektów roku. W konkursie wyróżniono również Polkomtel SA, a w szczególności dyrektora Dariusza Matuszaka kierującego departamentem komunikacji korporacyjnej tej firmy, za wzorcowe działania w zakresie wykorzystania technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych. Impactor odbywa się od 1998 r. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Od 2010 r. nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG. Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management. Sponsorem jest Polkomtel SA – operator sieci Plus.
{jumi [*9]}