środa, październik 05, 2022
Follow Us
piątek, 03 czerwiec 2022 10:59

Emitel nagrodzony Srebrnym Listkiem CSR POLITYKI Wyróżniony

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Tygodnik „Polityka”, firma doradcza Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz 11. wyróżnili polskich liderów zrównoważonego rozwoju i ESG w ramach inicjatywy Listki CSR POLITYKI.

Organizatorzy konkursu przyznali Emitel Srebrny Listek CSR, doceniając działania firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego.

– Srebrny Listek CSR Polityki to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, potwierdzające, że nasze działania są doceniane przez ekspertów w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Pod koniec marca br. opublikowaliśmy raport ESG za rok 2021 – po raz pierwszy zostały on przygotowany w oparciu o międzynarodowy standard raportowania GRI. W ubiegłym roku zatwierdziliśmy też Politykę ESG na lata 2021 – 2025, definiującą główne cele naszej działalności w obszarze środowiska naturalnego, społecznej odpowiedzialności oraz ładu korporacyjnego. Są to: dbałość o krajobraz, bioróżnorodność i ochronę siedlisk, poprawa efektywności energetycznej, minimalizacja wpływu na otoczenie, zrównoważona gospodarka odpadami oraz troska o relacje międzyludzkie. To najlepszy dowód, że kwestia zrównoważonego rozwoju ma dla nas duże znaczenie – powiedział Andrzej J. Kozłowski, Prezes Zarządu Emitel S.A.

Srebrnymi Listkami CSR POLITYKI nagrodzono przedsiębiorstwa, które w swojej codziennej działalności deklarują uwzględnianie większości kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju, wdrażają najwyższej jakości rozwiązania oraz ujawniają informacje związane ze swoją działalnością. Oceny w konkursie zostały przyznane na podstawie analizy wypełnionej przez firmy ankiety, opracowanej według wytycznych normy ISO 26000. Złoty Listek CSR POLITYKI trafił do 21 firm, Srebrny Listek do 27, a Biały Listek do 35 przedsiębiorstw.

W tym roku redakcja wprowadziła też nową kategorię – Zielony Listek CSR. Wyróżnione zostały nim firmy, dla których redukcja negatywnego wpływu na klimat, zapobieganie zmianom klimatu oraz adaptacja do tych warunków są kluczowymi elementami strategicznych działań w biznesie oraz w relacjach z interesariuszami.

a