Wydrukuj tę stronę
poniedziałek, 06 czerwiec 2016 12:58

Plus GF dla konkursu Kampania Społeczna Roku 2015

Napisane przez Gazeta Finansowa
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Gazeta Finansowa przyznała kolejne Plusy Tygodnia. W najnowszym numerze wyróżniono Konkurs Kampania Społeczna Roku 2015.

Społeczna odpowiedzialność, zaangażowanie, wsparcie etc. Podobne frazesy możemy przeczytać na większości internetowych stron dużych i mniejszych firm, które w mniejszym lub większym stopniu angażują się społecznie.

Nie zawsze potrafimy to zweryfikować. Często też słowa przewyższają czyny, dlatego dobrze, że istnieją takie inicjatywy jak zakończony właśnie Konkurs Kampania Społeczna Roku 2015. Wśród laureatów i wyróżnionych, oprócz fundacji i stowarzyszeń, znajdziemy takie marki jak NIVEA (Rodzinne miejsce zabaw), Jeronimo Martins Polska (Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci) czy mBank (Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci).

Podobne inicjatywy pomagają zorientować się na rynku CSR!

Artykuły powiązane

© 2019 KURIER365.PL