JMP, właściciel sieci sklepów Biedronka, prowadzi podobne kampanie już od 12 lat. Ich celem jest zachęcenie pracowników sieci do regularnych badań i konsultacji lekarskich pozwalających na zapobieganie i wczesne wykrycie chorób.
W tym roku firma zdecydowała się na poszerzenie pakietu bezpłatnych badań i konsultacji oferowanych w ramach programu. Kobiety mogą skorzystać z wizyty u internisty, okulisty, stomatologa lub dodatkowo dermatologa albo dietetyka. Mają też możliwość konsultacji z ginekologiem. Badania dla nich obejmują mammografię lub USG piersi lub USG ginekologiczne. Panie mogą także wykonać podstawowe badania krwi.
Mężczyźni mogą m.in. odbyć dwie wizyty do wyboru u: internisty, okulisty, stomatologa, dermatologa albo dietetyka oraz wykonać badania USG jamy brzusznej a także przeprowadzić kompleksowe badania analityczne.
W tegorocznej edycji programu Jeronimo Martins Polska namawia także do podjęcia regularnej aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania się. Wszyscy pracownicy mogą skorzystać z konsultacji telefonicznych z dietetykiem i trenerem aktywności fizycznej.
Zaplanowane zostały także czaty online z konsultantami medycznymi, podczas których pracownicy JMP będą mogli poruszać kwestie związane z badaniami oraz sposobami dbania o zdrowie. Dodatkowo, w specjalnie przygotowanej aplikacji, zostaną utworzone dwa wyzwania sportowe (biegowe i rowerowe), dzięki którym pracownicy będą mieli okazję zmobilizować się do aktywności fizycznej oraz dzielić się swoimi wynikami z innymi.
Akcja potrwa do końca czerwca br. skorzysta z niej ponad 50 tys. pracowników.